Urdu Story - سکوٹر بیوٹی پارلر | Stories in Urdu | Urdu Fairy Tales | Urdu Kahaniya

Q5Stories
0

 پنڈھار پور نام کی ایک بستی تھی، وہ گڑیا۔ اپنے والد گردھاری لال کے ساتھ رہتی ہے۔ گردھاری لال ایک افیئرز گیراج میں کام کر رہے ہیں۔ اور لوگوں کی گاڑیوں کو ٹھیک کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا تھا۔ گوڈیا اٹھو صبح ہو گئی ہے میرے کچھ گاہک میں آیا اور چلا گیا لیکن میں نے ابھی تک چائے نہیں پی۔ ملی بابا اب میں تمہارے لیے بنا کر تمہیں دے دیتا۔ میں نے اسے چائے بنانے کے لیے نہیں اٹھایا۔ میرے اور آپ کے لیے چائے بنا دی ہے۔ مجھے ٹیکس ادا کرنا تھا اس لیے میں نے اسے اٹھایا [موسیقی] گردھاری دونوں خوشی سے رہتے تھے۔

 

لال اپنی خفیہ دکان اور گڑیا چلاتا ہے۔ بیوٹی پارلر کا کورس کرتا تھا۔ معاشرے میں لکھا کرو [موسیقی] دراصل میری بیٹی بھی بیوٹی پارلر میں کام کرتی ہے۔ میں نے اکثر سنا ہے کہ وہ کم سیکھنا چاہتی ہے۔ شادی اور کسی بھی اجتماع کے لیے اچھی رقم۔ جا رہے ہیں [موسیقی] اور کھانا شروع کر دیا آج کل کی لڑکیوں کو پتا نہیں کب قحط پڑ جائے گا۔ یہ اس کے ذہن میں نہیں آتا کہ اسے گھر یاد آئے گا اور چلو۔ بیوٹی پارلر کا افتتاح لڑکی کو ڈانٹا جا رہا ہے، رہنے دو چچا جان۔ انہیں صرف یہ کرنا ہے کہ وہ پورے گاؤں میں گھوم رہے ہیں۔ گھوم پھر کر لوگوں کی باتیں سنتا اور اپنے مشورے دیتا۔

 

دینا گوڈیا کئی لوگوں سے بحث کرنے کے بعد اپنے گھر چلی گئی۔ یہ دیکھ کر وہ غصے سے جا کر بیٹھ گئی۔ گردھاری لال نے گڑیا سے پوچھا کہ کیا ہوا؟ بیٹی میرے بیوٹی پارلر سے کم سیکھو اس کی وجہ سے گاؤں پہلے ہی پریشان ہے۔ [موسیقی] پریشان نہ ہوں اور اپنے بیوٹی پارلر میں جائیں۔ مجھے جتنی رقم کی ضرورت ہے اسے پورا کرو گڑیا شہر سے بیوٹی پارلر چھین کر تعلیم مکمل کرنے کے بعد وہ گاؤں آیا اور دیکھا گاؤں کا مولوی اس کے گھر کے سامنے کھڑا ہے۔ گردھاری سنو، تم کئی بار آکر مجھے پیسے دو۔ آپ نے 1 روپیہ بھی واپس لے لیا ہے جس میں سے آپ نے مجھے واپس کر دیا ہے۔

 

میں نے آپ کو ساری رقم واپس نہیں کی ہے۔ میں اپنی بیٹی کا سہ شروع ہونے سے پہلے ہی دے دوں گا۔ کرنے جا رہے ہیں۔ ٹھیک ہے میں اگلے ہفتے واپس آؤں گا۔ میں آپ سے لے لوں گا لیکن اگر مجھے میرے پیسے مل جائیں تو اگر آپ اسے واپس نہیں لیتے ہیں، تو یہ آپ کے لیے اچھا نہیں ہے۔ ٹھاکورین وہاں سے چلا گیا، اس کا وقت ہو گیا ہے۔ گوڈیا کچھ نہیں کہتی لیکن ذات کو سمجھتی ہے۔ تمام رقم ٹھاکورین کے قرض سے تھی تاکہ اس نے اپنے بیوٹی پارلر کے لیے کوچنگ لی اگر مجھے معلوم ہوتا کہ ٹھاکورین کا پیسہ لیکن میں نے یہ ٹریننگ لی ہے تو کبھی نہیں کروں گا۔

 

کیا آپ مجھے بیوٹی پارلر کے بارے میں نہیں سکھاتے؟ کاش میرے پاس کوئی اور آپشن ہوتا بیٹا۔ اب جب کہ تم بستی میں آگئے ہو، تم اپنا بیوٹی پارلر کھولو، باپ کی باتیں۔ یہ سن کر گڑیا نے بالکل ایسا ہی کیا۔ کے بازار میں اپنا بیوٹی پارلر کھولا۔ ایک چھوٹا سا بیوٹی پارلر جس میں خوبصورتی کی جائے ۔ ساون نے سارا کام بیوٹی پارلر کیا۔ اسے کھولے ایک ہفتہ ہو گیا ہے لیکن ابا، میرے بیوٹی پارلر میں ابھی تک کوئی نہیں ہے۔ میں بھی نہیں آیا، میں بہت پریشان ہوں۔ کہانی: ہمارا سارا پیسہ گھر میں ضائع نہیں ہونا چاہئے۔ تم نے مجھے یہ دکان سونے کے بچے سے دی تھی۔

 

اسے کھول دیا بس ماں کو لگا کر خود کو اتنا کم کر لو۔ ٹھاکورین وہاں اپنے ساتھ دو غنڈے لے گئے۔ اگر گردھاری آج مجھے پیسے نہ دے تو کیا ہوگا؟ میں اس کی پوری دکان لے جاؤں گا۔ مالکن مجھے آپ دونوں کے لیے کچھ اور وقت دیں۔ مجھے سوٹ سمیت اپنے سارے پیسے واپس کر دو دینا میں نے آج تم سے اور کچھ نہیں سنا۔ میں ہمیشہ آپ کی دکان چیک کروں گا۔ اسے اپنی بیٹی پر اتنا یقین تھا۔ انجینئر اور ڈاکٹر کیوں نہیں بناتے؟ مالکن، اگر آپ پوچھیں، اس کی گرج اور اس کی معاشرہ بیوٹی پارلر سے سر اٹھا لے [موسیقی] جی میں یہاں سے ہوں [موسیقی] تمام کھڑی گاڑیاں باتیں کرنے لگیں۔

 

وہاں سے لے گئے گڑیا بیٹی بڑے جوش و خروش سے دوڑنے لگا ہمارے پاس کچھ نہیں ہے بچے بابا کچھ نہیں! ردی اسکوٹر اور کچھ طوفان میں بکھر گئے۔ جس کی وجہ سے بیوٹی پارلرز کا معاشرہ تباہ ہوگیا۔ گڑیا کو اٹھاتے ہوئے انسانی بم بولا۔ نہ گیراج، نہ بچے اور نہ خوبصورتی کے ساتھ کیا کرو گے؟ پارلر، لیکن ابا، یہ سکوٹر کس کا ہے؟ صبح ایک موچی مجھے لے کر آیا تھا اور میں اسکوٹی کم پیسوں میں خریدی گئی۔ میری دکان نہ چلنے کی وجہ یہ ہے کہ میں بیوٹی پارلر کے انچارج کو کوئی جانتا ہے۔ نہیں، اس لیے میں آپ کو چاہتا ہوں، ڈیڈی۔ اس سکوٹر کو اس طرح بنایا گیا تھا۔

 

موبائل سکوٹر بیوٹی پارلر بن گیا۔ لوگوں کو میرے پاس آنے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں واحد ہوں جو اپنے سکوٹر کے ساتھ ہر جگہ جا سکتا ہوں۔ تم نے اچھا کہا بیٹا شاید اس سے زیادہ کہنے کو ہمارے پاس کم ہے۔ بن جاؤ اور مجھے تم پر پورا بھروسہ ہے۔ جاؤ اور سب کچھ کرو اور ان کے لیے وہاں سجاو۔ محلے کی رانی آنٹی نے آکر گڑیا سے بات کی۔ بیٹا کھانا شروع کر دیا۔ آنٹی، اب میں کروں گا بیٹا، میں نے دیکھا کپ کی خاتون نے آپ کی دکان سے کیسے خریدا؟ لیکن اس نے ہم گاؤں والوں کو آگے دھکیل کر ایک منظر بنایا۔ گڑیا کو بڑھتا دیکھ کر رانی کو بہت رشک آیا۔

 

آنٹی نے اپنا چہرہ اس طرح سجایا اچانک نکالا گیا۔ [موسیقی] آپ کچھ پیسے رکھیں اور اس سے اپنا پیسہ بنائیں زندگی کو بہتر بنانے کی کوشش کریں لیکن یہ یہ بہت زیادہ ہے، فکر مت کرو. اگر میں تمہارے پاس جاؤں تو مجھے واپس کر دو بیٹا میں تمہارے لیے اسکوٹی بیوٹی ہوں۔ میں دن رات پارلر تیار کرتا ہوں۔ گردھاری نے اپنے اسکوٹر پر بہت محنت کی۔ اس نے بیوٹی پارلر کے لیے اسٹور بنایا۔ پارلر اس طرح سے بنایا گیا تھا کہ اس نے اسکوٹر کو گھیر لیا ہے۔ ساری چیز بہت بڑی لگ رہی تھی۔ شیشہ کریم پاؤڈر اور مزید والد، یہ اسکوٹی کے ساتھ چلنے کی خوبصورتی

 

آپ پارلر سے بہت لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ شکریہ والد پورے شہر میں گھوم کر سب کچھ دیکھیں کامیابی سے کرو میری قابل بیٹی پھر گڑیا کو کیا لوٹنا تھا؟ اس نے ہر شہر میں بیوٹی پارلر شروع کر دیے۔ جئے اسکوٹر پر سوار ہو کر قصبے لے جاتا تھا۔ کیا اس نے لڑکیوں اور عورتوں کو تیار نہیں کیا؟ بیوٹی پارلر کے نام پر اسکوٹی دیکھیں گڑیا مشہور ہو گئی۔ یہ رہا تمہارا پیسہ، میں نے اپنے حسن کو دیا ہے۔ پارلر سے کمائی بیٹی ملک کی بدولت ہے۔ لاٹھی مجھ پر بھی استعمال ہوئی، میں نے اپنا سب کچھ دے دیا۔ میں نے کچھ لوگوں کو دیا ہے، میں نے ان کا گھر کیوں تباہ کیا؟

 

اور اسی لیے میں آپ سے بھی معافی مانگتا ہوں۔ ملک صاحب آپ کو جب بھی موقع ملے خوش رکھے۔ اگر تم مجھے ڈھونڈو گے تو مجھ سے آکر ملو گی، گڑیا۔ ٹھاکورین سے لی گئی رقم واپس کرو۔ اور اس کے سکوٹر بیوٹی پارلر سے وہ کچھ وقت لوگوں کے گھروں میں جانے اور انہیں سجانے میں گزارتی ہے۔ اپنے والد کے لیے ایک بڑا گھر خریدنے کے بعد ایک ساتھ رہنا شروع کرتا ہے۔ یہ منجیت ہے اور یہ پشپا ہے۔ میں برسوں سے سکوٹر چاہتا تھا۔ خریدا اپنی بیوی کو دوسرے کے شہر میں سکوٹر یہ میرا شہر ہے جس میں میں اتنی دیر گھومتا رہتا ہوں، میرے عزیز۔ اسکوٹر لینے کے لیے بھی دیکھ رہے ہیں۔

 

[موسیقی] [موسیقی] جب بھی میں کچھ رقم جمع کرتا ہوں، میں چاہتا ہوں کہ یہ ساڑھی درخواست شروع کرے۔ میں چاہتا ہوں کہ اب میں اس سکوٹر میں ہوں۔ کسی بھی صورت میں سکوٹر خریدنے کا طریقہ خریدنا تھا اور اب اس نے فیصلہ کر لیا تھا کہ وہ سکوٹر ضرور خریدیں گے۔ اب میرا سکوٹر جلد آئے گا۔ [موسیقی] ہر روز وہ اپنے پگی بینک میں کچھ رقم رکھتا ہے۔ برسنا شروع ہو گیا اور گللک دن بہ دن بنجر ہو گیا۔ ایک دن پشپا گلک کو پیسے دینے لگی۔ اٹھایا، یہ بہت ممنوع ہے، اس میں بہت سے ہیں پیسے ہوں گے لیکن اپنی نظریں اس رقم پر مت جانے دیں۔ میرا سکوٹر اور منجیت کے لیے ہے۔

 

پشپا کے ہاتھ سے پگی بینک لے کر واپس چلا گیا۔ اگلے دن منجیت کے گیراج میں اسے اپنی جگہ پر رکھا۔ سکوٹر کی طاقت معلوم کرنے گیا۔ [موسیقی] اگر ایسا ہونا چاہیے تو آپ کو خود کرنا پڑے گا۔ منجیت مایوس ہو کر وہاں سے چلا گیا لیکن مکینک کا وہ معاملہ منجیت کے ذہن میں رہا۔ آپ اپنے آپ کو اس سے سستا سکوٹر حاصل کر سکتے ہیں۔ منجیت پیس کے ساتھ موٹر بنانا پڑے گا۔ وہ کئی کلومیٹر کی موٹر گاڑیاں ٹھیک کرنے جا رہا تھا۔ بنانے میں ماہر تھا اور حال ہی میں یہ موٹر اور بیٹری پر چلتا ہے۔ الیکٹرک اسکوٹر کی ویڈیو بھی دیکھی۔ اسے موٹر والا سکوٹر پسند آیا جسے میں ہر روز چلاتا تھا۔

 

یہ پیٹرول کی بیٹریوں پر چلتا ہے۔ میرے پاس خرچہ بھی نہیں، میں ایسے ہی کیوں نہ رہوں؟ سکوٹر بنانا برا خیال نہیں ہے۔ جس سے اسے بہت سی باتیں سمجھ آ گئی تھیں۔ ٹائر زیادہ مشکل نہیں لگتا۔ اور موٹر کے درمیان میں ایک باپ ہے تاکہ گاڑی اب چل رہی ہے مجھے صرف ایک پرانی ضرورت ہے۔ اسکوٹر کا بندوبست کرنا پڑے گا۔ اور اس نے اپنا اچھا تالا توڑ دیا اوہ یہ آپ کیا کر رہے ہیں میں اپنا سکوٹر بنا رہا ہوں؟ [موسیقی] یہ سب ہونے چاہئیں۔ منجیت نے مجھے ایک سکریپ ڈالر دیا تھا۔ ایک سکوٹر چاہیے جس کا جسم صرف اچھا ہو۔ ہاں بھائی دیکھو کون سا پسند آیا۔

 

اس نے سکریپ یارڈ میں منجیت کی توجہ حاصل کی۔ اسکوٹر جان کی بازی ہار گیا۔ رنگ اور جسم بالکل ٹھیک تھا۔ انجن ٹھیک ہے، سب کچھ تیار ہے، یہ میرے کام آئے گا۔ اب بتاؤ مجھے 2000 روپے دو اور لے لو۔ منجیت نے خوشی خوشی اپنے ڈالر کو ₹2000 میں تبدیل کر دیا۔ ادا کیا اور بنگال اسکوٹر کو بطور اس کے دے دیا۔ مجھے دکان پر لے گیا پھر منجیت دوسری دکان پر چلا گیا۔ اور وہاں سے اس نے موٹر کی بڑی بیٹری لی اور کچھ سماج خریدا اور اپنی دکان پر آکر گرجر اپنے سکوٹر پر گھنٹوں سفر کرنے لگا۔ صبح سے شام تک جاتی رہی، پشپا یہاں پریشان رہتی ہے۔

 

اب تک انہیں جانا چاہیے تھا۔ کون جانتا ہے کہ منجیت کو ایک الگ دھن اور آواز کہاں سے ملی۔ اس کے پاس کسی بھی حالت میں بجلی تھی۔ وہ سکوٹر بنانا چاہتا تھا اور ڈر کے مارے رات میں بھی کرتا رہا۔ پشپا دکان میں منجیت کو ڈھونڈ رہی تھی۔ لیکن یہ رات کے 11 بجے ہیں اور یہ آپ کا وقت ہے۔ کیا آپ سوچ بھی سکتے ہیں کہ میں کتنا خوفزدہ تھا؟ یہ اسکوٹر پٹرول پر نہیں بلکہ بجلی سے چلتا ہے۔ الیکٹرانک سکوٹر کام کرے گا لیکن اسے بنانے کے لئے ابھی بھی وقت ہے۔ بیلٹ نہیں مل سکتا؟ ابھی سکوٹر مل جائے گا، چلو کل گھر واپس چلتے ہیں۔ لیکن کم اور اگلی صبح منجیت نے دکان بند کر دی۔

 

بیلٹ کے لیے ایک دکان سے دوسری دکان کہانی سکوٹر کی بیلٹ کی بھی نہیں۔ آخر وہ کبڈی کی لڑکی تھی جو گھومتی پھرتی تھی۔ دکان پر آیا تقریباً 30 انچ کی اتنی بڑی بیلٹ لگتا ہے واشنگ مشین میں ہے بیٹا انتظار کرو۔ میں اسے بتاتا ہوں کہ کبڈی نے منجیت کو اے منجیت نے دیکھا کہ اس نے واشنگ مشین کی بیلٹ دے دی۔ منجیت خوش تھا کہ اس نے کبڈی کو پیسہ دیا۔ اور اپنی دکان پر اپنی دکان پر چلا گیا۔ واپس آنے کے بعد منجیت نے بیلٹ اپنے سکوٹر میں لے لیا۔ اسے پلگ ان کیا اور اسکوٹر اسٹارٹ کیا۔ وہ حیران ہوا کیونکہ اس کا سکوٹر کمنگ کر رہا تھا۔ میرا اپنا سکوٹر

 

تمام پرزے ٹھیک کیے اور اس پر بیٹھ گئے۔ چلا گیا وہ یقین نہیں کر سکتا تھا کہ اس کا وہ برقی سکوٹر پر سوار تھا۔ سیدھا میرے گھر چلا گیا۔ یہ اتنی جلدی ہوا [موسیقی] میں آپ کو اپنے سکوٹر پر دیکھتا ہوں۔ پشپا، میں خوشی سے اپنے والدین کے گھر گئی ہوں۔ منجیت اسکوٹر پر بیٹھ گیا اور میں اسے لے گیا۔ اور وہاں موجود سبھی نے منجیت کا اسکوٹر دیکھا۔ حیران تھے [موسیقی] لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ پیٹرول کتنا مہنگا ہے؟ مجھے بالکل بھی پرواہ نہیں ہے کیونکہ یہ چلا گیا ہے۔ میرا سکوٹر پٹرول پر نہیں بجلی پر ہے۔ لیکن یہ ایک الیکٹرانک سکوٹر ہے۔

 

میں نے اسے خود بنایا ہے واقعی ہاں ہاں یہ کمل ہے بھابھی، میں بھی ایسی ہی ہوں۔ ایک الیکٹرانک سکوٹر چاہیے، اس کی قیمت اتنی ہے۔ ہو جائے گا میرا بھی ہو گا، 15000 روپے پہلے ہی خرچ ہو چکے ہیں۔ سر بس اتنا ہی ہے پھر مجھے ضرور ایسا لگتا ہے۔ الیکٹرانک سکوٹر کی ضرورت ہے؟ [موسیقی] اور منجیت کو دے دیا۔ [موسیقی] پیسے دے کر منجیت خوش ہو گیا اور پھر کیا؟ منجیت کی وہ پرانی گاڑی چلنے لگی۔ سکوٹر خرید کر اور ان پر موٹریں لگا کر الیکٹرک سکوٹر اور کم شیطان بنانے لگے میں نے گاہکوں کی ضروریات کو پورا کرنا شروع کیا۔ منجیت کا پٹرول کا کاروبار شروع ہو گیا۔

 

بڑھتی ہوئی قیمتوں کے درمیان منجیت کی دیسی الیکٹرک سکوٹر مشہور ہوا اور منجیت اس کی زندگی ابر آلود ہو گئی، اب وہ منجیت نہیں ہے لیکن منجیت سیٹھ دیسی الیکٹرک بن چکے تھے۔ سکوٹر نامی کمپنی کا مالک [موسیقی] [تعریف] [موسیقی]

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)