گاۓ کی قربانی | Cow Qurbani | Urdu Story | Moral Stories | kahaniyan urdu

Q5Stories
0

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ ایک گاؤں میں میٹھے نام کا قصاب اپنی بیوی کے ساتھ رہتا تھا، اس نے گاؤں کے قریب ہی ایک چھوٹی سی دکان کھولی تھی، لیکن آج صبح ہو گئی تھی لیکن کوئی گاہک نہیں آیا تھا کہ آج لوگوں کو کیا ہو گیا ہے۔ صبح سے ایک بھی گاہک نہیں آیا، کیا سب مولا کی گولیاں کھا کر باتھ روم میں نہیں بیٹھے، اچانک ایک آدمی وہاں سے گزر رہا ہے، ارے بھائی ذرا یہیں رک کر میری بات سنو، وہ آدمی آتا ہے۔ کیا بات ہے آپ نے مجھے بھائی کیوں بلایا ہے، ایک بات بتاؤ، آپ کو میرا کام معلوم ہے، میری دکان گاہکوں سے کیسے بھری ہوئی ہے؟



میں وہیں رہتا ہوں، لیکن پچھلے ایک دو دن سے لوگ میری دکان پر نہیں آ رہے، کیا آپ دو دن میں بقرہ عید ہے، یا اللہ آپ سے گوشت خریدیں گے؟ میں آپ کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتا کہ میری دکان پر گاہک کیوں نہیں آتے، میں سمجھ گیا کہ آپ لوگوں کے جانور ذبح کریں گے۔ اور بہت زیادہ روزی کماتے ہیں، میں نے اپنے کام کے بارے میں کچھ نہیں کیا، اوہ میٹھا کیا یہ گوشت ہے؟


تم اسے واپس کیوں لے جاؤ، سب ٹھیک ہے، تمہاری موجودگی میں کیا فائدہ، تم اتنا کھاتے ہو اور تمہارا دماغ پھر بھی کام نہیں کرتا، پیاری بات، بتاؤ کیا ہوا، جیسے ہی تم آئے، نئی طرح شروع ہو گئی۔ کھانا، اوہ موٹی ناک، موٹا پیٹ، اور یہ کہنے کے بجائے کہ بکرا دو دن میں عید ہونے والا ہے، وہ بکرا ذبح کر کے عید پر اچھی قیمت پر بیچ دیتی اور آپ کی وجہ سے میں آپ کی چہچہاہٹ سن رہا ہوں، میں اپنی بیٹی کی ایک بات بھی نہیں سنوں گا۔ یہ.

How to federal salary increase 2024

میٹھا وہاں سے چلا جاتا ہے اور اپنے دوست کے ساتھ بازار کے پاس آ کر بیٹھ جاتا ہے، تم کیوں پریشان ہو، تم اچھے قصائی ہو، تم نے عید پر بکرے ذبح کر کے اچھے پیسے کمائے ہیں، میں بھی ساتھ دیہاڑی کا کام کروں گا۔ تم ارے دوست اگر کوئی بڑا قصائی آئے تو سارا دن اس کا گوشت پکانے میں لگ جائے اور مجھے زیادہ سے زیادہ 00 روپے ملیں گے۔ اس عید پر ایک کتا وہاں سے گزر رہا ہے اور اسے دیکھ کر میٹھے کے دماغ میں ایک خیال آیا، پیارے دوست، ایک کتے کو بستر پر پکڑ کر۔


ان کو اون لگا کر بھیڑیں بنا کر بھجوا دیں، اچھی بات آئے گی، چھوٹی بات کریں تو کسی کو مارنے کا خیال نہ کریں، ایسا کرنے سے آپ کو ہزاروں نہیں بلکہ لاکھوں روپے ملیں گے۔ لیکن آپ کو لاکھوں روپے ملیں گے اگر ہم پلاسٹک کا استعمال کریں تو آپ کو لاکھوں روپے ملیں گے؟ اسے نہیں پہچاننا، میں بیل کے اندر گھس جاؤں گا، اس کا منہ ہلاتا رہوں گا، کوئی شک نہیں کرے گا، پھر میں رات کو واپس آؤں گا اور اسے واپس لے آؤں گا۔ گھر اوہ میرے


پیارے دوست، آپ نے بہت اچھا آئیڈیا دیا ہے، وہ دونوں وہاں سے نکلیں اور پلاسٹک کا بیل خرید کر اپنے گھر لے آئیں، دوست۔ اگر کسی کو شک ہو جائے تو میں کسی سے نہیں ہوتا چلو میں تم اپنی بیوی کو بلاؤ اور وہ مجھے نہیں پہچانے گی۔ ہمیں پہچاننے کے قابل ہے، اگر ہاں، تو اس کے اندر جاؤ، میٹھا کی دوست اس کے اندر جاتی ہے، بیگم کو دیکھو۔


میں نے قربانی کے لیے بیڑا خریدا ہے، واہ میرے پیارے، تم نے مجھے خوش کر دیا، کیا شاندار بڑا مضبوط بیڑا لایا ہے، میرے داماد، میں نے سوچا کہ میں نے شادی کر لی ہے۔ میری بیٹی یہ بیڑہ خرید کر آپ نے ثابت کر دیا کہ آپ ایک ذمہ دار داماد ہیں، جس کا مطلب ہے کہ میں کامیاب ہو گیا ہوں۔ اب تو پورے گاؤں اور شہر میں ہماری قربانی کا چرچا ہو گا، تبھی میٹھے کے دوست نے یہ دیکھ کر اپنا منہ نکال لیا۔


اس کی ماں خوفزدہ ہو جاتی ہے، یہ انسان جیسا بیل کہاں سے لایا ہے، میرا دوست اس کے اندر منہ ہلا رہا ہے؟ اصلی ہے یا نہیں، ہمارا تجربہ کامیاب رہا، آپ کے پیارے چہرے پر لعنت بھیجیں، ایک منٹ میں ساری خوشیاں ختم ہو گئیں، میرا منہ راکھ ہو گیا کیونکہ میں نے اس کی تعریف کی، میں پلاسٹک کا بیل لا کر بڑا ہو رہا ہوں۔ قانون میں اس بیل کو قربانی کے لیے استعمال نہیں کر رہا بلکہ بیچنے کے لیے لایا ہوں، کیا یہ پانچ لاکھ میں فروخت ہو جائے گا، ہاں بیگم، ہمارے لیے دعا کریں ہم اسے بیچ دیں گے۔

Why do I am poor Good

آپ اسے بازار میں لے جا رہے ہیں، آپ کے پیسے ختم ہو جائیں گے، بیٹا، میری دعائیں آپ کے ساتھ ہیں، آپ جا کر اس پلاسٹک کے بیل کو اپنے ساتھ لے جائیں اور وہ گائے نکل آئے جب ہم وہاں کھڑے ہوئے تو کچھ دیر بعد میٹھے کے دوست نے بیل کا منہ ہلانا شروع کر دیا۔ , بیل بہت اچھا ہے لیکن پہلے ہم منڈی میں جا کر جانور دیکھیں گے ارے بھائی آج بازار بہت گرم ہے 1 لاکھ روپے کا بیل مانگ رہا ہوں لاکھ


میں بیل کے لیے صرف ₹ لاکھ مانگ رہا ہوں، لے لو، اس سے پہلے کہ کوئی اور اس آفر کا فائدہ اٹھا لے، ہاں بھائی، بیل 8 لاکھ سے کم نہیں، 5 لاکھ میں یہ بہت ہی لاجواب ہے، لاجواب نہیں۔ مفت، اس طرح کے مواقع بار بار نہیں آتے ہیں، آپ کو 5 لاکھ میں ایک بیل مل رہا ہے، ہاں، ٹھیک ہے میٹھا کو ₹ لاکھ ادا کریں اور بیل لے کر گھر لے آئیں، ہمیں کیا نصیب ہے، ہمیں 20 من کا بیڑا ₹ لاکھ میں ملا اور ہمیں کوئی جھٹکا بھی نہیں لگا، آپ ہیں۔ صحیح


ٹھہرو، وہ دونوں اس بیل کے لیے چارہ لینے چلتے ہیں، پھر میٹھے کے دوست نے اس بیل کا منہ ہٹا کر ادھر ادھر دیکھا، دونوں کا کام ہو گیا، وہ اس بیل کو گھسیٹ کر باہر نکل آئے۔ وہاں سے وہ میٹھا کو وہاں لے گیا اور اس کی بیوی اور ماں نے وہ پیسے پہلے ہی تقسیم کر دیے ہیں، میری ماں کو نہیں، ₹ لاکھ جاد کو دو، بڑی ناک والی عورت، ₹ لاکھ، تم نے بھی اپنا حصہ لے لیا ہے، ₹ لاکھ تمہارے حصے میں۔ ماں میں اسے دے کر خود بیٹھ جاؤں، اب کمو آنے والا ہے اور اس وقت وہ بھی وہاں پہنچ جائے گا اور اسے ان تینوں کے حوالے کر دیا جائے گا۔


پیسے دیکھ کر مجھے غصہ آتا ہے، میٹھے، تم تینوں نے پیسے آپس میں تقسیم کر لیے ہیں، ارے کمو، تم کیوں فکر کرو، تمہارا حصہ بھی مل جائے گا، تمہاری بیوی اور ماں کو پیسے دینا ضروری تھے۔ -بہو، میٹھے یہ ٹھیک نہیں ہے، میرا حصہ مجھے دے دو، ورنہ میں تمہارے ساتھ کام نہیں کروں گا، میرے بہادر، میں نے تم سے درخواست نہیں کی تھی، میں نے اب یہ کام خود سیکھا ہے، اب کروں گا۔ خود بیڑے میں داخل ہو کر روزی کماؤ، پیاری تم میری ہو، میں اس کے ساتھ اچھا نہیں کر رہا، میں اس بات کا بدلہ لوں گا، وہ یہ کہہ کر وہاں سے چلا گیا، کیا پیاری چیز ہے تم نے مجھے بھیجا ہے۔


میں نے تمھیں اس طرح مفت میں حصہ دیا، کل تم اس بیل کے اندر جاؤ، میں تاجر بن کر اس بیل کو بیچ دوں گا، اوہ ہاں بیگم، پرسوں قربانی ہے، ہم اس بیل کو دس روپے میں بیچ دیں گے۔ 8-10 لاکھ جب وہ گاہک وہاں موجود ہیں تو یہ دیکھ کر پریشان ہو جاتے ہیں کہ یہ بیل کہاں ڈھیلی پڑی ہے، لگتا ہے واپس چلا گیا ہے۔ چلو بازار چلتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ بٹو اور اس کے والد ایک گائے کا سودا کر رہے ہیں۔


گائے کی قیمت لاکھوں روپے مانگ رہے ہو، ارے بھئی، لاکھ روپے کم نہیں تو لے جاؤ یہ کہیں اور سے ہے، اب ان کا دماغ آسمان پر ہے، ہم جا رہے ہیں، کل آخری دن ہے، ہم خود ہی سستے بیچ دیں گے، ہاں بیٹا، اب تم ٹھیک ہو گئے ہو۔ ہم کل خود آکر خرید لیں گے، پھر باپ بیٹا گھر کی طرف چل پڑے، بٹو جی، آپ لوہا نہیں لائے، بیگم کہاں ہیں، گائے کی قیمت آسمان پر ہے، ایک بیل بھی نہیں ملتا 8 لاکھ روپے سے کم، یہ بہت زیادہ قیمت ہے بیگم، ہم 8 لاکھ روپے کا جانور بھی خرید سکتے ہیں۔


لے لیں گے، لیکن اس کا وزن بھی 8 لاکھ روپے ہونا چاہیے، ہاں بیٹا، اب کل ہم بازار سے گائے خریدیں گے، پھر جب رات ہوئی تو کمو میٹھے کے گھر آیا اور الفی کو اپنے بیل میں ڈال دیا۔ اب تو مزہ آئے گا، اب جب وہ اس میں جائے گا تو وہ باہر نہیں آ سکے گا، وہ میرا حصہ کھا چکا ہے، اب اسے سزا ملے گی اور جب صبح ہوئی تو تینوں ان میں سے چلو بیگم، میں اس کے اندر جا رہا ہوں، مجھے بازار لے چلو اور اگر کوئی گاہک آئے تو اسے 10 لاکھ سے کم نہ کہنا اور اگر زیادہ جھگڑا ہو تو اسے 8 لاکھ میں بیچ دو۔ ٹھیک ہے، میٹھی پلاسٹک کی گھنٹی۔


مجھے داخل کرو، میں تمہیں 8 لاکھ میں قربان کر دوں گا اور وہاں بٹو اور اس کے والد بھی گائے خریدنے نکلے اور جب وہ منڈی پہنچے تو آج نصیبو اور اس کی ماں کھڑی ہیں۔ اور ایک مضبوط بیڑا خرید کر اسے دودھ، بادام اور مکھن کے ساتھ کھلا دیا ہے، ابو یہ دیکھو، صحیح بیڑا بہت پیارا لگ رہا ہے، ارے بھائی آپ کتنے پیسے مانگ رہے ہیں؟ ویسے تو اس پر 15 لاکھ روپے خرچ ہو چکے ہیں لیکن تمہیں یہ بڑی بات کیوں یاد ہے، اسے لاکھ روپے میں لے لو بیٹا، 10 لاکھ تو بہت زیادہ ہے، سمجھو تو لاکھ روپے میں۔


بابا جی، مجھے 8 لاکھ روپے دیں، نہ آپ کے، نہ میرے، یہ مجھے دے دیں، یہ لے لیں، جاابو ابو جان، 8 لاکھ روپے بالکل ٹھیک ہے، ٹھیک ہے، ہم سوڈا مان لیتے ہیں، کمو، بٹو اور اس کے والد سب دیکھ رہے ہیں۔ یہ وہ بیل خرید کر اپنے گھر لے جاتے ہیں اور بٹو کی ماں بہت خوش ہیں، یہ دیکھو 8 لاکھ روپے کی خوبصورت چیز ہے۔ بیل، میں بہت خوش ہوں، چلو اس بیل کو آرام کرنے دو، یہ سب اندر چلے جائیں تو اس بیل کا منہ میٹھا ہو جائے گا۔


وہ اسے ہٹاتا ہے اور اپنا منہ نکال کر ادھر ادھر دیکھتا ہے، واہ، مزہ آیا، وہاں کوئی نہیں، میں اب جلدی سے باہر جا کر اسے اپنے ساتھ لے جاؤ، وہ باہر نکلنے کی کوشش کرتا ہے لیکن الفی کی وجہ سے وہ پھنس کر رہ جاتا ہے۔ اے میرے خدا میں باہر کیوں نہیں آرہا کہ میں نے الفی کو اپنا حصہ نہیں دیا، اب جب وہ قصائی آئے گا تو وہ تمہارے گلے پر چھری رکھ دے گا۔ مجھے نکالو ورنہ یہ لوگ مجھے مار دیں گے، پلیز جیبہ نے میرے ساتھ بے ایمانی کی ہے، اب یہ تمہاری سزا ہے، یہ کہہ کر وہ وہاں سے چلا گیا۔


پھر جب اگلا دن آتا ہے تو بٹو قصائی کے ساتھ وہاں آتا ہے، یہ بیل ہے، قصائی بھائی، اسے گٹ کر اس کی گیندیں بنا دو، ارے بھائی، فکر نہ کرو، اس کی ٹانگیں باندھو، یہ بستر نیچے رکھ دو، اور اس کے گلے پر جھریاں پھیر دیں تو وہ منہ نکالتا ہے ارے بھائی مجھے نکالو یہ اصلی نہیں ہے یہ پلاسٹک کا بیڑا ہے، میں نے یہ دو نمبر پیسے کمانے کے لیے کیے ہیں۔ ان دونوں کو بھی لاتا ہے، تو یہ جو اس نے ہمیں دیا ہے، یہ پلاسٹک کا بیل بیچا ہے، ہمارے پیسے کہاں ہیں، ابا، یہ ہمارے پاس ہے۔


یہ بہت بڑا ہو گیا ہے، وہ اسے پولیس اور اس کے گھر والوں کے حوالے کر دیتے ہیں، پھر انہوں نے میٹھے کی بیوی اور ماں کو جیل میں ڈال دیا اور بٹو اور وہ سب عید کے دن قربانی کے لیے ایک نیا جانور خریدتے ہیں [موسیقی]

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)