Bakra Eid Story | Eid Ul Adha 2024 | बकरा ईद की स्टोरीज़ | Urdu Kahani | Moral Stories

Q5Stories
0

 

ایک درپور گاؤں تھا جہاں ایک غریب گھرانہ رہتا تھا۔ عبداللہ کھیتوں میں کام کرتا تھا۔ اور اس سے جو پیسہ کمائے گا وہ اپنے گھر کے لیے استعمال ہو گا۔ بابا خاندانی درخت کی پرورش کرتے تھے، یہ لو پانی پیو ماشااللہ بیٹا جزاک اللہ پانی لے لو پینے کے بعد ایسا محسوس ہوتا ہے جیسے ساری تھکن دور ہو گئی ہو۔ ہاں بیٹی سمعیہ، پلیز ادھر آؤ بابا! میں اس کی بیوی سے نہیں ہوں، کیا آج آپ آئے ہیں؟ مالک مکان مکان کا کرایہ مانگ کر آیا تھا۔ پچھلے تین ماہ کا کرایہ ادا کر دیا گیا ہے۔ وہ کہہ رہے تھے کہ کرایہ ادا نہ کیا تو مکان خالی ہو جائے گا۔

 

 آپ یہ کام کریں گے یا اللہ ہماری مدد فرمائیں گے۔ میں کل اپنے باس سے بات کروں گا۔ اگلے دن ضرور کچھ کریں گے۔ عبداللہ اپنے آقا سے مخاطب ہے، آقا اگر مجھے کچھ پیسے ملیں تو میں اپنے گھر کے لیے قرض لے سکتا ہوں۔ کیا کوئی کرایہ ادا کر سکتا ہے عبداللہ میا؟ مسئلہ یہ ہے کہ جناب میرے پاس اتنے پیسے نہیں ہیں۔ اپنے خاندان کا پیٹ پالنے کے لیے کافی کما سکتا ہے۔ کھانا نہیں کھلا سکتا، روٹی کا بندوبست کرنا نہیں جانتا اللہ ہی جانتا ہے کہ اب کیا ہو رہا ہے۔ گھر کا تین ماہ کا کرایہ ادا کر دیا گیا ہے۔ اور مالک کان نے مجھے گھر سے نکالنے کی دھمکی بھی دی۔

  

میں نے دیا ہے، تو تم ایسا کرو، یہ دو بکریاں بچوں کو آپ یہاں لے جائیں اور اسے بڑا بنائیں اسے کرو اور اسے جس قیمت پر چاہو بیچ دو انشاءاللہ تمام پریشانیاں دور ہو جائیں گی۔ عبداللہ بکری آپ کی مدد کرتے ہیں۔ بکری دونوں بچوں کے ساتھ گھر آ گئی۔ دونوں بچے بہت خوبصورت لگ رہے ہیں راحیل اور سمیہ یہ دیکھ کر بہت خوش ہوتے۔ بابا ان بکریوں کے بچے بہت ہیں۔ تم بہت دنوں سے میرے دل میں خوبصورت ہو۔ میں بکری کے بچے لانا چاہتا تھا لیکن گھر میں صورتحال دیکھ کر میں آپ سے بات کرنے کے قابل ہو گیا۔ بابا میں کمینے بچوں کو لانا چاہتا تھا۔

 

ان کے ساتھ بہت کھیلو، آؤ اور مجھے جلا دو! میری خواہش پوری ہو گئی، اللہ آپ کو سلامت رکھے! شکر ہے اب میں ان کو اور ان کو تلاش کروں گا۔ میں تمہارے ساتھ بہت کھیلوں گا، ٹھیک ہے بیٹا؟ شاید خدمت ہی ہمارا مقدر ہے۔ دو بکریوں کے بچوں کو جنم دے کر رال تبدیل کریں۔ لے جاتا ہے اور سبز پتے کھلاتا ہے۔ بابا کہاں ہے بابا بیٹا میں اس میں۔ میں ان میں سے ایک کا نام بدیل اور دوسرے کا نام لوں گا۔ نام بادشاہ ہے، ٹھیک ہے نا بابا بیٹا؟ یہ آپ کی خواہش ہے، یہ آپ کی امانت ہے۔ اور آپ کا کھلونا بھی ان کے ساتھ اچھا کام کرتا ہے۔ ٹھیک ہے بابا ان کا خیال رکھنا


 گاۓ کی قربانی | Cow Qurbani | Urdu Story | Moral Stories | kahaniyan urdu


میں خیال رکھوں گا کہ راحیل ان کے ساتھ بہت کھیلتا ہے۔ تم جانتے ہو کہ وقت کیسے پروں کے ساتھ اڑتا ہے۔ اب یہ ممکن نہیں، دونوں بکریاں بڑی ہو گئی ہیں امّی۔ پیاری ماں، تم کہاں ہو، یہاں آؤ؟ ایک بیٹا پیدا ہوا، میری ماں بادل اور بادشاہ بن گئی۔ میں بڑا ہو گیا ہوں لیکن کیوں نہیں بڑھا؟ کیا ہوا میرے پیارے جانو بیٹا جلدی بتاؤ بڑے ہو کر انسانی بچے بنتے ہیں۔ بکرے کچھ دنوں کے بعد جلدی نہیں بڑھتے ہیں۔ عید آرہی ہے راحیل بیٹا بکرا عید قریب آرہی ہے۔ ہاں، میرے پیارے، میں جانتا ہوں کہ تم مجھ سے بہتر ہو۔ میں اس پتھر سے کیا کہنا چاہتا ہوں؟

 

میں اسے اپنے سینے سے ضرور رکھوں گا، میں جانتا ہوں اپنے آپ کو اللہ کے نام پر قربان کرنا ماشاءاللہ بیٹا ہر ماں کا آپ جیسا بیٹا ہوتا ہے۔ ایک قصاب گھر کے باہر کھڑا ہے۔ راحیل بیٹے نے بادل اور بادشاہ کو پکارا۔ اب اللہ کے گھر جانے کا وقت ہے۔ بادل بادشاہ چلا گیا، میں نے تمہیں اپنا پیار دیا ہے۔ مجھے زندگی سے زیادہ قیمتی چیز عزیز ہے۔ تم میرے ہو اور یہ بھی اللہ کی راہ میں ہے۔ میں اپنے خدا کو قربان کر رہا ہوں۔ قربانی قبول کرنا اس دنیا سے بہتر ہے۔ اللہ کا گھر ہے جہاں ہم ضرور ملیں گے۔ بولا بیٹا مرنے کے بعد اللہ تجھے بھلا دے گا۔

 

جنت آپ کو آپ کی پسندیدہ چیز دے گی۔ آپ وہاں کی وادیوں میں بہت کچھ کھیل سکتے ہیں۔ کوئی الگ نہیں کر سکے گا۔ 



Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)