امیر ماں غریب باپ | Urdu Story | Stories in Urdu | Urdu Fairy Tales | Urdu Kahaniya

Q5Stories
0


 میں [موسیقی] [تعریف] [موسیقی] آپ کو ایک شہر میں ایک بڑی بالوں والی روشنی رہتی ہے۔ وہ ایک تاجر ہے اور اس کی ایک بیٹی ہے۔ نام نیہا ہے ہیل کی پہلی بیوی کینسر سے مر گئی۔ اب الوک نے انجانا سے دوسری شادی کر لی۔ کیا ہے رنجنا آلو کا بہت خیال رکھتی ہے۔ صبح لوگوں کے لیے چائے لاتا ہے۔ اور رنجنا آپ کو صرف ہم دونوں کا خیال ہے۔ آپ دونوں اپنا بھی خیال رکھیں ہمارے سوا میرا کون تھا۔ اس چائے کے بغیر صبح دیر تک سوئے۔ میں خود بنا لوں گا، سنو۔ آپ کو بتانا بھول گیا کہ میرے پاس ایک ہے۔ آپ ایک ماہ کے لیے دوسرے ملک جانا چاہتے ہیں۔ اپنا اور نیہا کا خیال رکھنا

 

لیکن ہم ایک ماہ تک کیسے زندہ رہیں گے؟ میں بھی آپ کو روزانہ ویڈیو کال کرتا رہوں گا۔ کیا آپ کو کچھ کہنا یاد ہے اس نے کہا تھا؟ سکول کا فارم ہے، آپ اس پر دستخط کر دیں۔ اور آپ اتنی وضاحت کیوں دے رہے ہیں؟ میں آپ کو بغیر پڑھے منافع پر بھروسہ کرتا ہوں۔ میں پہلے اس پر دستخط کروں گا، آپ پہلے اسے پڑھیں۔ پڑھو، سنو یا لکھو تو سمجھ لو میں بھی آپ نے اسے پڑھ لیا ہے اور آپ کو آج دوسری جگہ پر کرنا ہے۔ شام کو ہی میں اپنا اے ٹی ایم خرید کر کیک کاٹوں گا۔ میں جاؤں گا اور آپ گھر میں رکھی نقدی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ کرو الوک نے کاغذ پر دستخط کیے اور شام کو

 

نیہا بیرون ملک چلی گئی اور اپنے کمرے میں سو گئی۔ نیہا کو آج اٹھنے میں دیر ہو رہی ہے۔ جب اس نے آنکھیں کھولیں تو دیکھا کہ آج اس کی ماں تھی۔ بیدار نہیں ہوا تم نے مجھے ناشتہ کیوں نہیں کیا؟ لگائے گئے میں تمہارا ہوں ملکہ کی طرح تمہیں ناشتہ دو کیا یہ بڑا ہے، آپ کی طرح سب کچھ ٹھیک ہے؟ باورچی خانے میں برتن لیکن میں اگر وہ نہیں آتی خاموشی سے اور تمام برتن صاف کریں اور مجھے بالکل چمکنے والے برتن چاہیے ورنہ میں کوئی بھی اس سے بدتر نہیں ہوگا اس کے ساتھ برا سلوک کیوں کیا جا رہا ہے؟ پتہ نہیں آپ برتن وقت پر دھوتے ہیں یا نہیں۔ اگر میں تھانے جاؤں تو کیا ہوگا؟

 

برتن صاف کر کے اس کے والدین کے گھر لے گئے۔ میں تمہیں بہت یاد کرتی ہوں نیہا نے برتن صاف کئے اور دوپہر کو اپنے کمرے میں چلا گیا۔ اسے بھوک لگی اور وہ اپنے کمرے سے باہر نکل آئی۔ رنجن کو صوفے پر بیٹھ کر ٹی وی دیکھ کر دیکھا۔ میں یہ سمجھنے سے قاصر ہوں کہ کوئی مطالبہ نہیں ہے۔ کیا آج صبح ان کے لیے یہ بھی ممکن ہے؟ اگر آپ کسی چیز کے بارے میں خراب موڈ میں ہیں، لیکن اگر ایسا ہے تو ماں نے کھانے کو کہا۔ آواز کیوں نہیں اٹھائی دوستو، ایسا نہیں ہے۔ لیکن ابو کے جانے کے بعد سے ایسا ہی ہے۔ رنجنا کی آنکھیں یہیں گر رہی تھیں۔ یہ گھڑی کیا ہے؟

 

میں بھوکا ہوں، یہ بھوکے لوگ بے آرام ہیں۔ کبھی ایک چیز اور کبھی کچھ اور اس نے رکھا ہے لیکن برتن صاف رکھیں ڈنر پر جانے کی ہمت کریں۔ کھانا نہیں تھا اس لیے روتے ہوئے کھانا کھا لیا۔ اسی طرح ایک مہینہ گزر گیا اور آلو یہ واپس آنے کا وقت ہے بیٹھے لوگ آج ایک ماہ بعد واپس آئے لیکن رنجنا نے اسے نظر انداز کر دیا۔ رنجنا تم مجھے اس طرح نظر انداز کیوں کر رہی ہو۔ ارے بھائی میں اتنے دنوں بعد گھر آیا ہوں۔ میں سمجھتا ہوں کہ آپ وہاں خوش نہیں تھے۔ شاید اسی لیے میں آپ کو ویڈیو کال نہیں کر سکا رنجنا کی وجہ سے مجھ سے بہت ناراض ہے۔ میں مصیبت میں تھا اور اب مجھے بخار بھی ہے۔

 

میں پاگل ہو کر چلا جا رہا ہوں۔ ارے بیرون ملک کسی نے گھر سے اٹھایا ثریت میں ٹینشن میں ہوں پھر بھی خوش رہنا چاہتا ہوں۔ میں کوشش کر رہا ہوں لیکن تم میرے ساتھ کیوں ہو؟ میں اپنے دوستوں سے بات کر رہا ہوں۔ سب لوگ اسے کمرے سے باہر جانے پر مجبور کرتا باہر کھڑی اس نے اپنے باپ کو سب کچھ بتایا۔ ایک ماہ کے اندر ہوا وہ بخار سے جل رہا ہے لیکن توجہ نہیں دے رہا۔ رنجنا اٹھنے کے بعد بھی نہیں آتی ہماری کمپنی کے لوگوں نے مجھے کافی حاصل کیا ہے۔ ابھی جھالا روکڑا اب اور بھی زیادہ پرواہ کرتا ہے۔ اس کے ٹیبلٹ پر آن لائن کلاسز لینا

 

الوک بھی وہیں بیٹھا ہے پھر رنجن آتا ہے۔ جب بھی آپ اسے دیکھتے ہیں، یہ انٹرنیٹ کو تباہ کرتا رہتا ہے۔ مجھے یہ بھی نہیں معلوم کہ یہ کچن میں کہاں ہے۔ اسے ختم کرنے کے لئے [موسیقی] بچوں سے بات کرنے کے لیے کوئی ریچارج نہیں۔ میں کروا لیتا، اب یہ بھی بیچ رہا ہوں۔ [موسیقی] وہ امیر اور آپ میں جانتا ہوں کہ تم دونوں وہاں ہو اس لیے تمہاری تبدیلی اس کی وجہ سے اگر تمہارا اصلی چہرہ سامنے آجائے تو جس دن اس نے دستخط کیے میں اسے جانتا تھا۔ میرے ساتھ ہے اور میں آزاد نہیں ہوں۔ میں چلا گیا تھا اس لیے میں نے ویڈیو کال نہیں کی۔ میں آپ کو بتانا چاہتا ہوں کہ اگر پہلے

 

میں پہلے ہی حکومت ہند کو رہن دے چکا ہوں۔ آپ نے نیہا کی جاسوسی نہیں کی۔ جس کے تمام شواہد اکٹھے کر لیے ہیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو جیل کی سزا بھی ہو سکتی ہے۔ میں اور نیہا اب یہاں سے جا رہے ہیں رنجنا وہ بس وہیں کھڑی رہتی ہے اور سمجھ نہیں پاتی۔ نیہا اب اپنے والد کے ساتھ کیا کرے؟ وہاں سے ایک ساتھ چلا جاتا ہے۔ چکو اپنے چچا اور خالہ کے ساتھ شہر میں Chiku ایک 16 سال کا چھوٹا لڑکا ہے۔ جس کے بعد بچپن میں ہی ان کا انتقال ہو گیا۔ بزنس مین اور نیہا اس کے پاس بھی بہت کچھ ہے اسی لیے وہ چچا اور خالہ کے ساتھ رہتے ہیں اور ان کے اپنے ہیں۔

 

چھوٹی بیٹی کی میں ہر روز کی طرح سکول جا رہا ہوں۔ مجھے صاف ستھرے کپڑوں کے ساتھ اسکول بھیج دو ٹھیک ہے اب دوست اسے بنانے کا طریقہ پسند کرتے ہیں۔ آنٹی وہ بھی جانتا ہے کہ اس کے کپڑے گندے ہیں۔ میڈم ہر روز ذہن میں کہتی ہیں کہ کپڑے صاف کرو اگر میں آج صاف کپڑے پہن کر آیا ہوں۔ اگر آپ نہیں جائیں گے تو استاد اسکول میں داخل نہیں ہوں گے۔ مجھے کہتے رہیں کہ میں سڑک پر کھیلوں گا۔ میں پہلا شخص ہوں جو شہزادے کا لباس پہن کر اسکول آیا ہوں۔ ہاں، میں اس لیے جاتا تھا کہ میں امبانی کا بچہ ہوں۔ جہاں آپ اپنا لنچ دھوتے ہیں اور رات کا کھانا کھاتے ہیں۔

 

مجھے لے جاؤ، میں تمہاری قربانی کی لونڈی ہوں۔ میں وہی کرتا رہا ہوں جو میں ہمیشہ کروں گا۔ گندے کپڑے پہننا اور اسٹریٹ فوڈ لینا اسکول چلتے ہیں سکول کے گھر سے کچھ فاصلے پر چیکو رو رہا ہے۔ چلیں اب میں سکول جاؤں گی میڈم۔ وہ مجھے مارے گی، میرے کپڑوں کی حد ہے۔ اور کھانا بھی باسی ہے اور راستے میں بیٹھ جاتا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ میں بے قصور تھا کہ یہ چیز سڑک پر پیش آئی ساحل پر ایک گھر میں رہنے والی شہزادی۔ شہزادی صرف نام لے کر چلی جاتی ہے۔ شہزادی کی طرح یہاں بہت سے آپ کا نام میرا نام ہے۔ میں اسکول جا رہا ہوں لیکن میرے پاس یہ ہے۔


Shetan Aur Namazi Ka Waqia|Shaitan Vs Namaz|Best Islamic Moral Stories In Urdu/Hindi


رات کہاں ہے میری میڈم یہ آپ کو بہت مارے گی۔ اچھی آپ کے لنچ باکس میں میں ڈال دوں گا۔ شہزادی کھا لو اور بتاؤ کیا تمہاری ماں بیمار ہے؟ وہاں نہیں. تم مجھے اپنی ماں کیوں کہتے ہو؟ میں کیوں نہ کسی کو اپنی کمی محسوس ہونے دوں میں بنا سکتا ہوں کیونکہ میری خالہ نے بھی شروع کر دی تھی۔ میں اپنی ماں بن گئی اور اب میری بھی تھوڑی ہے۔ یہاں تک کہ یہ کہنا کہ میں تم سے پیار نہیں کرتا گندا ہے اور چین کا کو پین اچھا اچھا پسند کرتا ہے۔ مت بناؤ لیکن میری بھابھی بنائیں گی اور اسکول جاتے ہوئے ہر روز مجھ سے کھاؤ اسے اٹھاؤ، چکو خوش ہو کر آگے بڑھ گیا۔

 

بڑھتا ہے لیکن صرف اس وقت جب چیزیں راستے میں آجاتی ہیں۔ ذہن میں آتا ہے اور استاد بیمار ہے یا خدا اسے کھا لے۔ سمجھ گیا لیکن مجھے انہیں کپڑوں کے بارے میں بتانا ہے۔ میں بھول جاؤں گا تو پھر رونا مار ڈالے گا۔ رونے کی آواز رجنی جو سڑک پر رہتی ہے۔ رجنی کماری کی بڑی بہن رجنی اپنے گھر سے۔ باہر آتا ہے اور چکو ایک اور بات کہتا ہے۔ برہما جی کے لیے آپ بھی میرے جیسے ہیں۔ یہ مت کہو کہ میری خالہ بھی شروع میں ایسی تھیں۔ وہ بات کرتی تھی لیکن اب وہ مجھے ٹھیک مارتی ہے۔ میں تمہاری شہزادی کی طرح مرتا ہوں۔ پھر آپ کو کوئی مسئلہ نہیں ہے

 

یہ 10 منٹ کے لئے ٹھیک تھا اور میں تمہارے لیے کپڑوں کا ایک جوڑا لاؤں گا۔ اور میں نے ہر روز آپ کے ساتھ ایسا نہیں کیا۔ [موسیقی] چلتا ہے لیکن اسے لگتا ہے کہ اس کے جوتے پالش جوتے نہیں، میں نے آپ کو پہلے ہی اس کے بارے میں بتایا تھا۔ نہیں اب مجھے کیا کرنا چاہیے میں اسکول کو بھی کیسے بھول سکتا ہوں؟ خوش قسمتی سے اس بار بھی درد کی شہزادی رینو کی چھوٹی بہن کے کان میں جاتا ہے۔ یہ تینوں بہنیں پیسے کی غریب ہیں لیکن دل کی میری بہت بھرپور چیخ سن کر دل کے دروازے سے گھر کا وہ معصوم یتیم ان لوگوں کے لیے کھولا گیا جو پہلے ہی دو امیتس حاصل کر چکے ہیں۔

 

چیکو نے سارا واقعہ رینو کو بتا دیا تھا۔ میرے اور آپ کے جوتے پالش کریں۔ اپنے جوتوں کو روزانہ پالش کروائیں۔ انسان کو انسان کی مدد کرنے کے لئے میں آپ کے پاس آتا ہوں، کیا ہوا، یہ میرا کیوں ہے؟ آنٹی نے کہا اور روزانہ مجھے طعنے دیتی ہے۔ ٹھیک ہے بابا میں آپ کا ہوں۔ بہت خوش اور خوش رہیں رہنے لگی اور سکول جانے لگی کہ خوشی آنٹی وہ بالکل برداشت نہیں کر سکی اور وہ روشنی کیوں کہا جاتا ہے جب تک آپ کے گال میرے ساتھ ہوں میں کپڑے نہیں دھوتا۔ اتنا اور آپ کو شکایت نہیں ہے۔ اپنی خالہ کو

 

میری سوتیلی ماں اور میں آپ سے بہت پیار کرتا ہوں۔ کرتا ہے یہ شروع کرو کون جانتا ہے کہ کون کرنا چاہتا ہے؟ اس سے گھر سے باہر نکلو چاہتا تھا اور اسے باہر آنے سے روکتا تھا۔ اور 2 روہتک اپنی سوتیلی ماں کے ساتھ نہیں ہیں۔ وہاں پہنچ کر ان تینوں نے اسے ڈھونڈنا شروع کر دیا۔ پولیس دی اور چکو کے گھر پہنچ جاتی۔ ارے میری تلو روتیلی ماں، آپ سب آگئے ہیں۔ میں اندر مطالعہ بہت مارتا ہے یہ بہت بری بات ہے۔ ثروت نے ہمیں سب کچھ بتا دیا۔ لیکن صرف آپ کا اگر آپ اپنے بارے میں سوچتے ہیں۔ اگر آپ اسے اپنے پاس رکھنا چاہتے ہیں تو آپ اسے رکھ سکتے ہیں۔

 

لال چاچا اور خالہ کو گرفتار کرو پولیس چچا کو لاک اپ میں لے جا رہی تھی۔ لے کر اپنی سوتیلی ماں کے پاس جاتی ہے۔ چھوڑ کر Chiku اب خوشی سے رہتا ہے اور اچھے کپڑے پہنتا ہے۔ بہت اچھی طرح کھاتا اور پہنتا ہے۔


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)