Kaleen Bechne Wala Pathan Or Main | HEART TOUCHING Love STory | Urdu Hindi Romantic True Story 2024

Q5Stories
0



ایک پٹھان ہماری گلی میں صفائی بیچنے آیا کرتا تھا۔ وہ جب بھی آتا ہے ہمارے دروازے کے باہر کھڑا ہوتا ہے۔ وہ لے جائے گا اور کہے گا کہ میں آج جا کر لے جاؤں گا۔ میں اس جملے سے حیران ہوتا تھا، ایک بار سوچا۔ دیکھو، اس کا سامان کیسا ہے؟ میں نے اسے گھر کے اندر بلایا تو اسے پتہ چلا نہیں تم نے مجھے کیا دیا سن کر میں بے ہوش ہو گیا۔ السلام علیکم نازرین خوش آمدید میرے چینل کی حیرت انگیز اردو ہندی کہانی ہماری آج کی کہانی کلی میں ایک پٹھان کی ہے۔ متوال ٹائیگے کے علاقے میں رہتا تھا جہاں اکثر بیویاں گھر میں رہتی تھیں اور ان کے شوہر

 

میری شادی پر بھی پیسے کمانے جاتے تھے 3 یہ ایک سال پہلے ہوا تھا اور میری شادی کے فوراً بعد میں شوہر کمانے کے لیے دوسرے ملک گئی تھی۔ میں ان کو یاد کر کے دن رات روتا رہتا تھا۔ کیونکہ مجھے اپنے شوہر کے بغیر زندہ رہنا ہے۔ میرے شوہر شادی کے بعد وہاں نہیں تھے۔ اس کے بعد وہ ایک ماہ تک میرے ساتھ رہا۔ بوڑھی ساس نے مجھ سے جلد آنے کا وعدہ کیا۔ اپنے سسر کی خدمت کے لیے یہاں سے چلے گئے۔ جب بھی میں اپنے شوہر سے بات کرتی ہوں، میں وہ اس سے اصرار کرتی تھی کہ وہ مجھے بھی اپنا بنا لے مجھے قریب سے کال کریں لیکن یہ ان کے لیے بالکل نہیں ہے۔

 

یہ ممکن نہیں تھا کہ ایک جگہ 10 لوگ ہوں۔ اس کے ساتھ رہنا کیونکہ اس نے جو کچھ بھی کمایا وہ یہاں خاکستری دیتا تھا، اسی لیے وہاں گیا۔ بمشکل ختم کر رہے تھے اس لیے وہ مجھے وہاں بلانے سے قاصر تھا اور نہ ہی وہ خود یہاں آ سکتا تھا کیونکہ وہاں اس کو ایسی اچھی نوکری مل گئی تھی۔ میں اتنی اچھی نوکری چھوڑ کر یہاں آیا ہوں۔ جب بھی میں اس سے فون پر بات کرتا تھا تو یہ بیوقوف تھا۔ میں نے صرف اس کے یہاں آنے پر اصرار کیا۔ میں اب ان کے بغیر نہیں رہ سکتا اور ہر بار اس نے مجھے تسلی دی کہ وہ جلد آئے گا۔ جائیں گے لیکن 3 سال کے اندر گزر گیا لیکن میرے شوہر کا وعدہ پورا نہیں ہوا۔

 

میں اپنے شوہر سے جدائی کی آگ دن رات برداشت کر سکتی تھی۔ میں حسد کرتا تھا لیکن میرے بارے میں کوئی نہیں جانتا تھا۔ جذبات کی کوئی فکر نہیں تھی لیکن سب اس نے مجھے سمجھانے کی کوشش کی کہ میں اسے وہاں پریشان نہ کروں۔ کرو، یہ جلد آجائے گا لیکن کوئی نہیں کر سکتا میں دیکھتا تھا کہ مجھ پر کتنا ظلم ہو گا۔ شادی کے ایک ماہ بعد ہی مجھے میرا مل جاتا ہے۔ شوہر سے جدائی کا عذاب مجھے بھگتنا پڑا۔ میں نے بھی خوبصورت اور جوان محسوس کیا اور ایسے جذبات تھے جو مجھے ہر وقت بے چین رکھتے تھے۔ میرا دل بھی چاہتا تھا کہ میں بھی اپنے شوہر کے ساتھ وقت گزاریں لیکن یہ سب میں ہوں۔


 امیر ماں غریب باپ | Urdu Story | Stories in Urdu | Urdu Fairy Tales | Urdu Kahaniya


میں اس کے بارے میں سوچتے ہوئے صرف آہیں بھرتا تھا۔ ایک نئے شادی شدہ جوڑے کو بھی دیکھتا ہے۔ محبت بھری نظروں سے ایک دوسرے کو دیکھ رہے ہیں۔ تھے اور ایک دوسرے سے محبت کرتے تھے۔ جب ہم بات کر رہے تھے تو میرے اندر ایک بڑا احساس تھا۔ جذبات کا ایک طوفان اٹھتا اور میں اپنے شوہر کو الوداع کہتی۔ ایک نظر کے لیے بے چین ہوتے تھے۔ لیکن میرے شوہر پردیس میں ہیں۔ میں صرف ایک مشین بن گیا تھا، میرے پاس صرف کام تھا۔ میں ان سے بات کرنے کے بعد فون بند کر دیتا تھا۔ اگر آپ پیار سے بات کرنے کی کوشش کریں۔ میرے شوہر مجھے وہاں نظر انداز کرتے تھے۔

 

میرے جذبات کو کوئی فرق نہیں پڑا اور یہاں میں اپنے شوہر کے لیے دن رات تڑپتی ہوں۔ اب میرے صبر کے بندھن بھی ٹوٹنے لگے۔ میرے شوہر سب سے پہلے میرے ساتھ فون پر تھے۔ بہت سی پیار بھری باتیں کرتے تھے کون سی؟ میرے دل کی دھڑکن کو مختلف انداز میں بنائیں میں کرتا تھا لیکن جیسے جیسے وقت گزرتا گیا۔ میری طرف سے بالکل لاپرواہ رہو۔ اب بہت دن گزر جائیں گے۔ مجھ سے فون اور پیار پر بات نہ کرو بڑی باتوں پر بات کرنا تو دور کی بات ہے۔ اپنے پرانے سسرال والوں کی خدمت کے بعد بندھا ہوا بے بس شخص جس کے دل میں وہ ایک جوان عورت بن چکی تھی۔ شوہر سے دور رہنے کی ہزاروں خواہشیں ہیں۔

 

رہو اور اپنی بوڑھی ساس اور سسر کی خدمت کرو۔ اکیلا رہ گیا تو اس کے دل پر کیا گزرے گی۔ میں بھی اپنے دن راتیں بڑی بے چینی میں گزاروں گا۔ مصروفیات میں دن گزر رہے تھے۔ میں مصروف رات گزارتا تھا لیکن میں میرے جسم اور جسم کو پورا کرنا مشکل ہو گیا۔ میں اپنے شوہر کی بیوی کو حاصل کرنے کے لیے بے چین تھی۔ دل سے مجبور ہو کر اپنے شوہر سے کچھ کہوں محبت کی باتیں سننے کے لیے انہیں کال کریں۔ میں وقت کے فرق کی وجہ سے کرتا تھا۔ وہاں اور اس وقت دن تھا۔ کیونکہ وہ اکثر کام میں مصروف رہتا تھا۔ اگر مجھ سے کوئی غلطی ہوتی تو میرا فون نہ اٹھاتا سے میرا فون اٹھاتا تھا۔

 

ایک دو باتیں کرنے کے بعد وہ جلدی سے فون بند کر دیتا۔ وہ وہاں تھے اور مجھے ان کا رویہ بہت برا لگا۔ میں اپنے دل کے جذبات بھی کسی کو نہیں بتاتا۔ نہیں کر سکا کیونکہ یہ کوئی نہیں جانتا عورت کی اپنے شوہر سے علیحدگی کو سمجھ سکتا تھا۔ جوانی کیسے ختم ہوتی ہے؟ وقت میرے پاس سے گزر رہا تھا مجید میرے کسی کام میں بے چین ہو گیا۔ مجھے بالکل بھی ایسا محسوس نہیں ہوا، میں بے ہوش ہو گیا۔ ساس اپنے شوہر کی دل سے خدمت کرتی تھیں۔ میری ساس اور سسر دونوں اپنی اپنی جگہ بوڑھے تھے۔ وہ دونوں چل نہیں سکتے تھے، بوڑھے لوگ ہی نہیں۔ درحقیقت وہ مزدور بھی تھے اور کسی حد تک سسر بھی۔ وہ خود جا کر اپنا کام کرتا تھا لیکن

 

میری سانس پوری مدت تک میری ہی رہتی ہے۔ میں اکثر اپنے والدین پر بھی مجرم محسوس کرتا تھا۔ جنہیں دیکھے بغیر غصہ آتا ہے۔ وہ مجھ سے شادی کرتی تھی اور اب میں یہاں ہوں۔ وہ ہر وقت اپنے شوہر کے لیے تڑپتی رہتی تھی۔ پرانے سسرال کو دیکھ کر میرا دل پگھل جاتا ہے۔ میری زندگی میں کوئی بھی چمک خراب تھی۔ میں ویران زندگی نہیں گزار رہا تھا۔ جہاں میری ایک ہی خواہش تھی کہ سو مار کر زندہ رہوں۔ یہ حقیقی مزہ تھا، میرا دل ہر چیز سے بور ہو رہا تھا۔ میرے شوہر سے علیحدگی کو چوتھا سال ہو گیا تھا۔ لیکن اب بھی میرے شوہر کے آنے کی کوئی امید نہیں ہے۔

 

یہ اس لیے نہیں تھا کہ شوہر یہاں نہیں تھا۔ پرانے سسرال والے گھر نہیں چھوڑ سکتے تھے۔ تو گھریلو اور باہر کے کام کے بارے میں ذمہ داری میرے اپنے سر تھی، میں اکثر سودا لینے کے لیے محلے میں ایک گلی بنائی گئی۔ اگر میں کسی دکان پر جاتا تو وہ شخص مجھ پر قطار میں کھڑا ہوتا۔ وہ اکثر مجھے اپنے ہاتھ سے مارنے کی کوشش کرتا ہے۔ مجھے پکڑتے ہوئے اپنا ہاتھ میرے ساتھ چھوئے۔ میں اسے دیتا تھا لیکن میں نے اسے اس کے رویے پر ڈانٹا۔ اور کچھ نہیں کہہ سکا کیونکہ مجھے اس کی کوئی پرواہ نہیں ہے۔ یہ عمل آہستہ آہستہ اچھا محسوس ہونے لگا یہ میرے دل میں تھا جب اس نے مجھے اس طرح چھوا تھا۔

 

ہزاروں خواہشیں اچانک جاگ اٹھیں۔ کرتا تھا اور میرے جسم میں خون کی کمی تھی۔ اس آدمی نے بھی میرے چہرے کی جھلک دیکھی۔ میں اچھی طرح جانتا تھا کہ عورت کی روح وہ اچھی طرح جانتا تھا کہ یہ کیا تھا۔ کہ شادی کے ایک ماہ بعد میرے شوہر کا انتقال ہو گیا۔ جب اس نے مجھے سودا دیا تو اس نے مجھے چھوڑ دیا۔ جب اس کی دکان پر کوئی نہیں تھا۔ اس نے دوہرے معنی سے مجھ سے بات شروع کی۔ میں سنتا تھا جسے سن کر میرا دل ٹوٹ جاتا ہے۔ یہ میرے دل سے دھڑکنے لگا اور اب یہ میرا ہاتھ ہے۔ میں نے بھی اسے پکڑنا شروع کر دیا لیکن پتہ نہیں کیوں۔ جب وہ ان باتوں سے انکار نہیں کر سکتی تھی۔ اگر تم میرے ساتھ یہ سب کر رہے تھے تو میں کروں گا۔

 

میں ایک مکمل اجنبی ہوا کرتا تھا۔ میں اس کی تمام باتوں کا مطلب اچھی طرح سمجھ گیا تھا۔ لیکن کوئی قدم اٹھانے سے ڈرتا تھا۔ کیونکہ جس محلے میں میں رہتا تھا۔ خواتین اپنے گھروں سے زیادہ دوسرے لوگوں کے گھر جاتی ہیں۔ جب بھی میں خبر رکھتا تھا۔ میں چلتا رہا لیکن نہ جانے کیوں میرا دل مجھے یہ کرنے والے شخص کا زیادہ سے زیادہ شوق ہوتا جا رہا ہے۔ جب وہ مجھ سے دوہرے معنی کی بات کرتا تھا اور اگر تم میرے حسن کی تعریف کرتے تو میں گھر پہنچ جاتا۔ میں گھنٹوں اس کی باتیں سوچتا رہتا میں ڈرتا رہا کہ کون جانے کتنے گھنٹے۔ اس سب سے اپنے آپ کو بچانے کے لیے میں وہ اپنے شوہر کو بلاتی تو بہت بے چین ہو جاتی۔

 

ہم چند منٹ ایک دوسرے سے بات کرنے کے بعد فون بند کر دیتے تھے۔ ان دنوں میری زندگی بہت مشکل ہو گئی تھی۔ ایک طرف، میرے شوہر میرے لیے بالکل اجنبی ہیں۔ میں پہلے ہی اپنی دوسری طرف ایک اجنبی تھا۔ حسین کی تعریف کرتے اور اشارے کرتے میں اسے کہتا ہوں کہ اپنے پیسے لے لو وہ میرے ساتھ معاہدے کے لیے تڑپ رہا ہے۔ میرا ہاتھ پکڑتا ہوں تو کبھی اس کا ہاتھ میری کمر پر ہوتا ہے۔ لیکن مجھے ایسا لگ رہا تھا کہ میں اس کی کوئی حرکت برداشت نہیں کر سکتا۔ مجھے اس کا برا نہیں لگا، لیکن یہ سب حرکتیں میرے دل کی دھڑکن کو تیز کرتی ہیں۔ میں خود اس صورت حال کو سمجھنے سے قاصر تھا۔

 

یہ ہمارے گھر کے لیے بالکل موزوں تھا۔ شکور بھائی جو مخالف رہتے ہیں وہ بھی اکثر مجھے کہتے ہیں۔ انہیں بہت گہری نظروں سے دیکھا کرتے تھے۔ میں نے آج اپنی بیوی سے طلاق لے لی ہے اور اب وہ گھر پر ہے۔ میں اکیلا رہتا تھا، آتا جاتا تھا، بہت گہرا جو مجھے اپنی آنکھوں سے دیکھتا تھا۔ مجھے اپنے شوہر کو اپنی آنکھوں سے دیکھنا چاہیے۔ ہر اجنبی مجھے ان نظروں سے دیکھتا تھا۔ میں اس آدمی کی نظروں سے پریشان تھا۔ ہر کوئی میری خوبصورتی کو سہارا دینا چاہتا تھا۔ مجھے مردوں کی بات کرنے والی آنکھیں پسند ہیں۔ میں نے گھر میں کسی مسئلے کو بہتر طور پر سمجھنا شروع کیا۔

 

موٹر خراب ہو جاتی یا بجلی کی خرابی ہوتی۔ میرے سسر اکثر شکور بھائی کو کام کے لیے گھر بھیجتے تھے۔ وہ مجھے گھر بلایا کرتا تھا۔ بہت گہری نظروں سے دیکھا اور جب سسر اگر آپ کام سے چلے جاتے تو مجھے بتاتے بھابھی، تمہارے شوہر کو گئے ہوئے کتنا عرصہ ہو گیا ہے؟ اس سے پہلے کہ میں جواب دیتا وہ چلا گیا۔ وہ افسوس کے ساتھ کہتے ہیں کہ اسے رخصت ہوئے کئی سال ہو گئے۔ یہ ایک عورت کے لئے ایک طویل وقت ہے.

 

میں اچھی طرح سمجھ گیا تھا کہ اس کا کیا مطلب ہے لیکن انہوں نے اس بات کا کوئی جواب نہیں دیا۔ میرا دل مجھے کب تک تھکائے گا۔ آپ بیٹھ کر اپنے شوہر کا انتظار کریں گی۔ آپ کے دل کی خواہشات کا گلا گھونٹنا تم ٹھہرو گے لیکن پھر میرا ضمیر مجھے خاموش کر دے گا۔ میں دل و دماغ کی اس جنگ میں حصہ لیتا تھا۔ میں بری طرح پھنس گیا تھا، میرا دل کہتا ہے کہ میں میں اپنی زندگی کب تک اس طرح گزار سکتا ہوں؟ اگر میرا شوہر میرا خیال رکھتا ہے تو میں رہوں گی۔ اگر نہیں تو مجھے بھی کوئی پرواہ نہیں۔ مجھے یہ کرنا چاہیے، لیکن میرا ضمیر اس سوچ کے خلاف ہے۔ میں کوستا تھا لیکن اب میرا دل میرا خود پر کوئی کنٹرول نہیں تھا۔ وقت کو سنبھالنے کی بہت کوشش کی۔

 

سوچو تم نے میری زندگی برباد کر دی شکور۔ بھائی کی نظریں میرے جسم سے میری طرف دیکھتی ہیں۔ دکانداروں کو مارنے کی طرح محسوس کرتے ہیں میری کمر پر آدمی کے ہاتھ نے مجھے عجیب سا محسوس کیا۔ بڑی خواہشیں وہیں سے جنم لیتی ہیں۔ خود پر قابو پانے اور گھر واپس آنے میں دشواری اور ہر بار میں سوچتا ہوں کہ میں یہ دوبارہ کروں گا۔ میں دکان پر نہیں جاؤں گا لیکن ہر بار میں میں دل سے مجبور ہو کر دکان پر چلا گیا۔ وہ بھی یوں جاتی تھی جیسے میرے دل کی خواہش ہو۔ مجھے دیکھتے ہوئے بہت اچھی طرح سے سمجھا وہ بے چین ہو گیا جیسے اسے بھی اس بات کا احساس ہو گیا ہو۔

 

میرے اندر کی آگ کو کیسے بجھاؤں مرد میری طرح عورتوں کی کمزوری کو محسوس کر سکتے ہیں۔ بعض اوقات ہم بخوبی واقف ہوتے ہیں۔ وہ عورتیں جن کے شوہر پیسے کمانے کے لیے برسوں محنت کرتے ہیں۔ ایسے مردوں کے لیے بیوی بن کر رہنا آسان ہے۔ ہماری گلی میں ایک پٹھان شکار کرنے آتا ہے۔ وہ محلے میں صفائی بیچتا تھا۔ اکثر عورتیں ان سے صفائی خریدتی تھیں۔ اس کے پاس بہت اچھی اور سستی قیمت ہے۔ میں اکثر اپنے کمرے کی صفائی کرتا تھا۔ وہ کھڑکی سے اس پٹھان کو دیکھتی تھی۔ وہ ایک لمبا آدمی تھا اور بہت خوبصورت تھا۔ میں اکثر اس کے ساتھ اپنے بارے میں سوچتا ہوں۔ وہ تصور کرتی اور پھر اس کی ایک جھلک لیتی

 

میرا دل خیالوں کے ساتھ واپس آتا تھا۔ وہ اس پٹھان کا دلدادہ ہوتا جا رہا تھا۔ جب بھی پٹھان ہماری گلی میں آتا ہے۔ دروازے کے باہر کھڑے ہوتے تھے۔ اور میں اکثر تمہیں پکارتا ہوں کہ آؤ اور مجھے لے جاؤ۔ جب یہ اس طرح کی آوازیں نکالتا ہے تو حیران رہو وہ پٹھان جب بھی ہماری گلی میں آتا تھا۔ میں فوراً آکر اسے اپنی کھڑکی میں دیکھوں گا۔ اس پٹھان نے پہلے میری طرف نہیں دیکھا میری طرف دیکھا لیکن آہستہ سے اور وہ بھی مجھے ایک دن یہ پٹھان میرا گھر دیکھنے لگا۔ میں نے باہر کھڑے ہونے کے لیے آواز دی تو فوراً میں اس وقت اپنی کھڑکی کی طرف بڑھا۔ میں کر رہا تھا اور مجھے دوپٹہ کے بغیر ہوش آیا۔

 

رو با حسین، اس وقت کچن کھانے سے بھرا ہوا تھا۔ ورزش کرتے وقت میری قمیض میں پسینہ آتا ہے۔ میں اپنی شکل میں پوری طرح بھیگ چکا تھا۔ سب کچھ اس پٹھان کی آواز پر ہے۔ وہ چلی گئی اور کھڑکی کے پاس کھڑی ہو گئی۔ جب اس نے بھری نظروں سے میری طرف دیکھا۔ یہ وہ وقت تھا جب مجھے اپنی اصلیت کا احساس ہوا۔ وہ فوراً کھڑکی سے ہٹ کر کمرے کے اندر آگئی۔ اس پٹھان نے مجھے یوں دیکھا اس سے میرے اندر ہزاروں خواہشیں پیدا ہوئیں پٹن کی نظریں میرے چہرے پر نہیں تھیں۔ اس کا میرے چہرے کی خوبصورتی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ وہ اپنی آنکھوں سے میرے جسم کو تول رہا تھا۔ میں سمجھ گیا تھا کہ میں ایسا ہی ہوں۔

 

میں اتنی خوبصورت ہوں کہ کسی بھی آدمی کو منٹوں میں بہکا سکتی ہوں۔ اب میں اس پٹھان کو اپنا دیوانہ بنا سکتا ہوں۔ جلد ہی وہ ہماری گلی میں آنے لگا۔ آواز سن کر میں نے اپنا سارا کام چھوڑ کر کھڑکی کھول دی۔ میں جان بوجھ کر اسکارف میں کھڑا رہتا تھا۔ وہ اسے اتار دیتی تھی تاکہ میرا حسن چمکے۔ وہ ان چیزوں سے راضی ہو جائے۔ جان بوجھ کر بی کے کپڑے پہنتے ہیں تاکہ وہ میرے جیسا لگے جناب وہ جلد ہی علاقے میں مقبول ہو جائیں گے۔ آؤ اور میرے دروازے کے باہر سب سے پہلے بنو وہ کھڑا ہو کر اس طرح شور مچاتا تھا۔ پٹھان کی آواز سنتے ہی میرا دل دھڑکنے لگتا ہے۔

 

شکور بھائی مجھے پکڑتے تھے اور مقامی پنساری کی یہ پٹھان اس پٹھان سے اچھا لگنے لگا تھا۔ اپنی مردانگی سے میرے دل میں گھر کر لیا ہے۔ اب میں نے ہر وقت اپنے شوہر کے ساتھ یہی کیا تھا۔ مجھے یاد نہیں تھا لیکن اب میری توجہ اس طرف ہے۔ پٹھان صفائی بیچنے میں پھنسنے لگے اب تک صرف اشارے ہی تھے اور۔۔۔ الفاظ آنکھوں کی زبان میں بولے جا رہے تھے۔ مجھ میں اس سے آگے بڑھنے کی ہمت بالکل نہیں ہے۔ اصل کے مطابق ایک دن بھی نہیں تھا۔ جب کوئی پٹھان صفائی بیچنے والا محلے میں آتا ہے۔ میں فوراً کھڑکی کی طرف گیا اور دیکھا وہ ایک عورت ہمارے سامنے تین گھر چھوڑ کر چلی گئی۔

 

وہ اس پٹھان کو اپنے گھر بلاتی رہتی ہے۔ وہ پٹھان اپنے کلینر کو اٹھا کر اپنے گھر پر ٹھہرا ہوا تھا۔ میں بہت حیران ہوا کہ اس پٹھان کو اس نے اپنے گھر میں رکھا۔ جب وہ اس وقت تھا تو اس نے بغیر کسی وجہ کے کال کیوں کی؟ اس کا شوہر بھی کچھ دیر گھر میں موجود تھا۔ اس کے بعد پٹھان گھر سے باہر نکلا، وہ ایک کم صاف تھا اور میں سمجھ گیا کہ وہ پٹھان کو اس کی صفائی کی پیمائش کے لیے گھر بلایا گیا۔ اب میں بھی ہر وقت اسی ٹو میں رہوں گا۔ مجھے لگا کہ میں بھی کسی طرح اس پٹھان کو صاف کر سکتا ہوں۔ میں آپ کو خریدنے کے بہانے اپنے گھر بلاؤں گا لیکن یہ

 

گھر میں ہونے کی وجہ سے یہ میرے لیے ممکن نہیں تھا۔ میرے سسرال والے ہر وقت موجود رہتے تھے اور ان کی موجودگی میں اس پٹھان کو گھر کے اندر زبردستی داخل کیا گیا۔ میرا ضمیر مجھے یہ نہیں بتا سکا میں اس کے بارے میں شکایت کرتا رہتا ہوں، لیکن یہ سوچتا ہوں۔ میں بس اپنے دل کو تسلی دیتا رہا۔ اس کا سامان دیکھنے کے لیے اسے گھر لے جائیں۔ میں تمہیں اپنے سسرال کے گھر سے باہر جانے کے لیے بلاؤں گا۔ میں انتظار کر رہا تھا کہ مجھے یہ موقع ملے اور ایک دن مجھے یہ موقع ملا، میرے عزیز نند کی طبیعت بہت خراب تھی، اس نے میری ساس کو مار ڈالا۔ سسر کو پیغام بھیجا کہ اس سے ملنے کو کہا

 

میری ساس اپنی بیٹی کی صحت کے لیے پریشان ہیں۔ یہ سن کر وہ بے چین ہوگئی اور اپنی بیٹی سے ملنے چلی گئی۔ میرے سسر تڑپنے لگے وہ مجھے اپنی بیٹی سے ملنے لے گئی۔ مجھے بتایا کہ وہ اگلے دن واپس آئے گا۔ ساس نے مجھے اپنے ساتھ جانے کی دعوت دی۔ میں نے بہت اصرار کیا لیکن میں نے ان کے ساتھ جانے سے انکار کر دیا۔ صاف انکار کر دیا اور اپنی خراب صحت کا اظہار کیا۔ بہانہ بنایا اور تسلی دی کہ اے یہ دن کی بات ہے کہ میں گھر میں اکیلی رہتی ہوں۔ میں جاؤں گا، کوئی مسئلہ نہیں ہوگا بزرگ۔ بڑی مشکل سے میں ان کو مطمئن کرنے میں کامیاب ہوا۔

 

گھر سے بھیجا کیونکہ اس نے میری ساس مجھے چھوڑنے کو تیار نہیں تھیں۔ شام ہوتے ہی ہم بیٹی کے گھر چلے جاتے ہیں۔ چھوڑ دیا اور میں گھر میں اکیلا رہ گیا اور اب مجھے اگلے دن کا بے چینی سے انتظار تھا۔ اور میں سوچنے لگا کہ کاش کل پٹھان آجائے۔ میں نے بڑی مشکل سے رات گزاری اور اگلی دن کا سورج صبح سے نمودار ہو چکا تھا۔ وہ بار بار کھڑکی کا چکر لگا رہی تھی۔ میں دیکھ رہا تھا کہ پٹھان ابھی تک نہیں آئے تھے۔ دوپہر ہوتے ہی پوری گلی میں خاموشی چھا گئی۔ میں آج جان بوجھ کر اتنا اوپر گیا تھا۔ کپڑے پہنتے تھے تاکہ میرا جسم اچھا لگے میں اس پٹھان کو اپنا سمجھ کر نمائندگی کر سکتا ہوں۔

 

پیارے، کیا میں آپ کو دوپہر ہوتے ہی گلی میں خوش کر سکتا ہوں؟ اس پٹھان کی آواز اس وقت کھڑکی سے میرے پاس آئی۔ میں وہیں کھڑا تھا، میں نے فوراً دوپٹہ اتار کر ایک ہاتھ رکھا اور اس پٹھان کی طرف دیکھا۔ اس نے آواز دی تو اس نے اپنی آواز کی حد دیکھی اور پھر میں اپنی پوری شان و شوکت میں اس کے سامنے وہ میرے جسم پر گہری نظریں لیے میرے ساتھ موجود تھی۔ میں بہت عمدہ لباس دیکھنے لگا آج میں نے اپنے دل کے ہاتھ پہنے ہیں۔ مجھے اپنے ضمیر کو سونے پر مجبور کیا گیا۔ میں نے اپنے لیے ہزاروں بہانے بنائے تھے۔ میں نے دعا کی تھی کہ میں دوبارہ جا سکوں اور

 

یہ پٹھان مجھے کوس نہیں سکتا۔ اس پٹھان نے مجھے کہا کہ میں کلین خریدنا چاہتا ہوں۔ اس وقت تمام صفائی کرنے والوں کو زمین پر رکھا گیا تھا۔ مجھے بتائیں کہ آپ کا پسندیدہ کون سا ہے؟ اسے کھلاؤ، میں نے بتایا کہ میں گھر میں ہوں۔ میں اسے صاف کر کے بتاؤں گا۔ پٹھان نے اچانک میری اور میری طرف دیکھا میں دعوت کی طرح اس کے سامنے کھڑا تھا۔ وہ چاہتی تھی کہ پٹھان جلد از جلد گھر واپس آجائے۔ اندر آجاؤ تاکہ محلے سے کوئی آئے اس وقت اور ویسے بھی اس کی طرف مت دیکھو دوپہر کا وقت تھا، سب گھر میں آرام کر رہے تھے۔ وہ پٹھان سمجھ گیا کہ میں اس سے کیا کر سکتا ہوں۔ میں چاہتا ہوں، میں نے جا کر دروازہ کھولا اور

 

وہ اپنا سارا سامان لے کر گھر کے اندر آگیا اس نے اپنا سامان ایک کونے میں رکھا اور مجھ سے پوچھا مجھے بتایا کہ اپنی صفائی کہاں رکھنا ہے۔ کمرے کی طرف اشارہ کر کے بوسہ دیتے ہوئے کہا کمرے میں بستر صاف ستھرا اور بہت اچھا ہونا چاہیے۔ وہ میری بات کا مطلب سمجھ گیا۔ پوچھا گھر پر کوئی نہیں ہے۔ میں نے اسے بتایا کہ میں اس وقت گھر پر ہوں۔ میں رات کو اپنی ساس کے ساتھ اکیلی ہوں۔ پٹھان کی چیر میری بات سن کر گھر واپس آجائے گی۔ لیکن اس نے مسکرا کر مجھے بتایا میری طرف دیکھو، ہاں، میں اسے صاف کرنا چاہتا ہوں۔ وہ اسے اپنے ساتھ لے کر پہلے اپنے کمرے میں آئی۔ میں کمرے میں گیا اور اس کے پیچھے چلا گیا۔

 

کمرے میں جا کر اس کا قالین ایک کونے میں رکھ دیا۔ میں نے اپنے دھڑکتے دل کے ساتھ انگلیاں عبور کیں۔ میں اسے اپنے ساتھ شوق سے بڑھتے دیکھ رہا تھا۔ میری آنکھوں میں خواہشات کے ہزاروں چراغ مجھے رشک آیا، وہ میرے بہت قریب آیا اسے اتنا قریب دیکھ کر میرا دل دھڑکتا ہے۔ میں نے عجیب طریقے سے بری طرح مارنا شروع کر دیا۔ مجھے اس کی آنکھوں میں بے چینی محسوس ہونے لگی تھی۔ وہ میری آنکھوں میں جذبات دیکھ رہی تھی۔ اس کی آنکھوں کے بجائے اٹھتے ہوئے دیکھا گیا۔ میں ہر قسم کے جذبات سے بے خبر تھا، میں چونک گیا۔ میں نے اس کی آنکھوں میں دیکھا لیکن اچانک وہ

 

میرے دونوں ہاتھ پکڑے میں نے سوچا۔ میری خواہشات کے پورا ہونے کا وقت آگیا ہے۔ میں اسود کی آنکھوں سے چلا گیا ہوں۔ میں نے اسے بند کر دیا لیکن اچانک اس نے مجھے دھکا دیا۔ میں نے حیرت سے اسے زمین پر گرا دیا۔ میں نے آنکھیں کھول کر اس کا چہرہ دیکھا، اب وہ میری ہے۔ وہ کچھ دیر تک میرے ہاتھ اسکارف سے باندھتا رہا۔ میری ساری سوچ اور مشورہ میں پھسل گیا، جب مجھے ہوش آیا تو میں خود میں نے خود کو بندھا ہوا پایا اور بہت متلی محسوس کر رہی تھی۔ وہ خود کو کھولنے کی کوشش کرنے لگی۔ لیکن اس نے مجھے کیا مشورہ دیا، میں بے ہوش ہو گیا۔

 

میں بے ہوش ہو گیا اور بے ہوش ہی رہا کہ کون جانے کب تک جب مجھے ہوش آیا تو پیروں تلے سے زمین نکل گئی۔ اس نے مجھے بے ہوش کر کے سارے گھر کا صفایا کر دیا۔ جب مجھے ہوش آیا تو میری ساس نے مجھے دے دیا۔ میں کنارے پر تھا، مجھے بہت چکر آ رہا تھا۔ میں اٹھنے کے قابل بھی نہیں تھا کہ کب میں نے دیکھا کہ پٹھان مجھے بے ہوش کر رہا ہے۔ وہ ہماری ساری بچت لے کر فرار ہو گیا ہے۔ ڈر کے مارے منہ سے کچھ نہ نکلا۔ مجھے لگا جیسے میری زبان بے حس ہو گئی ہو۔ میرے سسرال والے مجھ سے پوچھ رہے تھے۔ گھر میں میرے سوا کون آیا؟ میں صفائی بیچنے والے کو کیسے بتاؤں؟ میں نے خود آپ کو نافع صاحب میں گھر بلایا تھا۔

 

اسے ہلایا اور اپنی ساس اور سسر کو بتایا پتہ نہیں گھر میں کون آیا۔ مجھے بھی کچھ خبر ملی جب میں بیہوش ہو گیا۔ نہیں جب انہوں نے دیکھا کہ میں میں اس سے بہت پریشان ہوں تو اس نے مجھے بتایا مجید نے سوال نہیں کیا، میرے شوہر خاموش ہو گئے۔ جب اسے یہ سب معلوم ہوا تو وہ بھی پریشان ہوگیا۔ وہ میری خیریت دریافت کرنے بھی گئے۔ لیکن میرے ہونٹوں پر خاموشی کی مہر تھی۔ میں چلا گیا، میں کسی کو کچھ نہیں کہہ سکتا تھا۔ اس دن سے میں قالین بیچنے والا تھا۔ میں نے یہ گلی پھر کبھی نہیں دیکھی۔ میں نے گھر سے نکلنے سے مکمل گریز کیا۔ چھوڑ دیا کیونکہ مجھے اپنی غلطیوں پر پچھتاوا ہے۔

 

نزرین کو احساس ہو گیا تھا تم سے امید ہے۔ آپ کو ہماری آج کی کہانی ضرور پسند آئی ہوگی۔ ہر نئی آنے والی ویڈیو کی اطلاع ہمارے چینل کو سبسکرائب کریں اور ہماری ویڈیو دیکھنے کے لیے گھنٹی کے نشان کو دبائیں۔ لائک اور شیئر کریں اور مجھے یہ دیں۔ اللہ کی اجازت [موسیقی] حافظ


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)