Funny jokes in Urdu | urdu lateefy | mzaiya latify | lateefy 2024 | latify

Q5Stories
0

  

ہیلو دوستو یہ ویڈیو کسی کے بارے میں ہے۔ کرتہ یا پھیپھڑوں کے درد کے لیے نہیں۔ بلکہ یہ مضحکہ خیز مقصد کے لئے بنایا گیا ہے اگر اگر ویڈیو پسند آئے تو ویڈیو کو لائک کریں۔ ایک لڑکی پلیز چینل کو سبسکرائب کریں۔ آپ کی تصویر اگر آپ نے faceb00k دیا ہے تو گھر میں 500 روپے کا آئینہ ہے۔ اس میں بھی نظر ڈالی گئی ہوگی۔ چھوٹے بچے کو دکاندار سے انکل این گورا کے پاس لے جائیں۔ کریم ایک دکاندار ہے، ہاں وہ بچہ ہے۔ تو آپ اسے ہر روز کیوں نہیں پہنتے؟ دیکھ کر ڈر جاؤ میں حجام کی دکان میں داڑھی والا آدمی ہوں۔ اس کا دو سال کا بیٹا بھی اس کے پاس آ کر بیٹھ گیا۔

 

گود میں بچے کو یوں قینچی لے کر چلتے دیکھ کر ڈر گیا اور ڈر کے مارے رونے لگا میرے ساتھ والی کرسی پر کلین شیون لڑکا میں بیٹھا ہوا تھا کہ بچہ لے آؤ اور مجھے دو۔ اگر بچہ اس کی گود میں چلا جائے تو میں اسے چپ کروا دیتا ہوں۔ کلین شیون لڑکا جوش سے بالکل خاموش ہو گیا۔ کہا یہ بچہ تمہاری داڑھی سے روئے۔ وہ میرے قریب آیا تو خاموش ہو گیا، داڑھی والا خاموش رہا۔ اس شخص نے کہا یہ تمہاری ماں ہے۔ میں سمجھ گیا اور خاموش رہا۔ گاہک واہ واہ دال فرائی کا آرڈر دے رہا ہے۔ آپ ابھی لائے ہیں، آپ کی سروس بہت تیز ہے۔ بہت اچھے ویٹر صاحب جب گاہک 10 منٹ انتظار کرتا ہے۔

 

اگر ہم مینو پڑھتے رہیں گے تو فوراً دال فرائی آزمائیں گے۔ چلو اسے تیار کرو سردار اپنے دوست کو جب میرے بچے میں اس دنیا میں آؤں گا تو ایک اور پیوں گا۔ میں دوسرے کو پیچھے چھوڑ دوں گا دوست۔ سردار کیوں کیونکہ کل ٹی وی پر بتا رہے ہیں۔ بچوں کے درمیان وقوف ضروری تھا۔ کچھ لوگ جوا کھیل رہے تھے کہ اچانک پولیس چھاپہ مارا جواری جلدی سے بھاگ گیا۔ خود پولیس موبائل میں بیٹھ گیا۔ انسپکٹر اوئے آپ خود کیوں بیٹھے ہو؟ گیا جواری صاحب، پچھلی بار بھی میں پکڑا گیا تھا۔ جب میں گیا تو مجھے سیٹ نہیں ملی اس لیے مجھے کھڑا ہونا پڑا۔ جانا پڑا


Kaleen Bechne Wala Pathan Or Main | HEART TOUCHING Love STory | Urdu Hindi Romantic True Story 2024


یار، تمہارا کتا بالکل شیر جیسا لگتا ہے۔ تم اس دوسرے آدمی، اس ملکہ شیر کو کیا کھلاتے ہو؟ یہ سب محبت کی خوبصورتی کے بارے میں ہے۔ ایک کتے کی طرح بن گیا ساس ہمیشہ بہو چاہتی ہے جو خاموش رہیں اور لڑائی جھگڑوں میں نہ رہیں آپ کو کوئی تجربہ نہیں ہو سکتا لیکن آپ خود اپنی بیٹی کو دوسرے گھر میں خالہ بنا کر f16 بھیجتا ہے مولوی صاحب کہتے ہیں کہ صبر اور شکر کرنا عبادت نہیں اے ایمان والو جب بیگم میکے جب آپ چلے جائیں اور جب آپ واپس آئیں تو شکر ادا کریں۔ صبر ڈاکٹر چرسی کرو اور سگریٹ آہستہ پیو چرسی ایک شخص کو آہستہ سے مارتا ہے۔

 

ٹھیک ہے سانو، جلدی کرنے کا وقت ہو گیا ہے۔ یہ دیسی گھی کا ایک کنجوس ڈبہ تھا لیکن کسی کو کھول کر کھانے کی اجازت نہیں تھی۔ ہر شخص کو اپنی روٹی وقت پر گھی کے ڈبے سے ملتی ہے۔ اس کے اوپر، کچھ عرصے کے بعد، کنجوس مر جاتا ہے کنجوس کے بڑے بیٹے نے گھی کا ڈبہ خریدا۔ الماری میں ڈال کر تالا لگا کر بولا۔ اب سے اس تالے پر روٹی مت لگانا ابا! پرانے وقت کے جرابوں فارغ لڑکے نے ایک ہی تار میں 10 لڑکیوں کو ورغلایا وہ کھڑا ہوا اور اپنی ماں سے کہا ان میں سے ایک مجھے لڑکی بہت پسند ہے، وہ تمہاری بہو ہے۔ اگر آپ پوچھیں تو ان 10 میں سے کون سا ہے؟

 

لڑکیوں میں اماں، اردگرد سب کو دیکھ کر لڑکی کی طرف اشارہ کیا کہ یہ لڑکی یہ تمہاری مرضی ہے اور تم اس سے شادی کرو۔ لڑکا تم بڑی حیرت سے ایسا کرنے کا سوچ رہے ہو۔ میں نے کہا ہاں لیکن آپ نے مجھے کیسے پہچانا ماں؟ کہا کیونکہ ان سب میں سے صرف یہ لڑکی مجھے زہر لگتی ہے۔ تم کل سکول کیوں نہیں آئے؟ جناب مجھے کب احساس ہوا کہ میں مر چکا ہوں۔ آپ دوسرے شاگرد کے ساتھ کیوں نہیں آئے؟ جناب میں ان کے جنازے میں دوسرا شاگرد تھا۔ شیئریک دوستو اگر آپ کو یہ ویڈیو اچھی لگے تو بھی اگر آپ کو ویڈیو پسند ہے تو آگے بڑھنے سے پہلے Funny Moments چینل کی طرح

 

سبسکرائب کریں ایک بچہ بیمار تھا۔ والیس اسے چیک اپ کے لیے ڈاکٹر کے پاس لے گیا۔ ڈاکٹر نے آلا کو بچے کے سینے پر رکھ دیا۔ کہا بیٹا 10 تک گنو۔ بچہ گھبرا گیا۔ بولے ابا آپ مجھے دوبارہ سکول لے آئے ہیں۔ ایک پٹھان سمندر میں ڈوب رہا تھا۔ اس کے ہاتھ میں مچھلی آئی تو اسے پکڑ کر باہر نکل گیا۔ اسے پھینک دیا اور کہا تم مجھے بچا لو اللہ وارث لڑکی مجھے اپنی تصویر بھیج دو لڑکی میں اس کے بارے میں کتاب کیوں لکھ رہا ہوں۔ لڑکے کو صفحہ اول پر ڈالنا ہے، یہ واقعی اچھا ہے۔ لڈکی کبار کا عجب کتاب کا عنوان کیا ہے؟ دوران سماعت وکیل نے گواہ سے استفسار کیا۔

 

پوچھا، کیا آپ مجھے وہ جگہ بتا سکتے ہیں جہاں یہ واقعہ پیش آیا؟ گواہ نے جواب دیا کہ وہ کس فاصلے سے تھے؟ جی جناب، میں جائے حادثہ سے 3 میٹر کے فاصلے پر ہوں۔ وکیل 157 سینٹی میٹر کے فاصلے پر تھا۔ حیرت سے پوچھا کہ کیا آپ نے صحیح اندازہ لگایا؟ گواہ نے کہا کہ یہ کیسے قائم ہوا؟ کہ مجھ جیسا کوئی بیوقوف ہے۔ اہم ضرور پوچھے گا اسی لیے میں پہلے ہی پیمائش کر لی تھی۔ پٹرول پمپ سے 21 کلومیٹر دور ایک آدمی فوجی کے ٹرک کا پیٹرول ختم ہو گیا۔ ڈرائیور نے میجر سے کہا کہ سر گشت پمپ تک دھکیلنا پڑے گا، سب نیچے اتر جائیں۔ اور کافی دیر تک پمپ تک دھکیلنے لگا

 

کچھ سپاہی پٹرول پمپ پر پہنچ کر تھک گئے۔ فوجی ڈرائیور پٹرول پینے سے بے ہوش ہو گیا۔ میں ڈالنے لگی تو ملازمہ نے واپس کہا۔ ایک ڈھول ہے اس میں ملٹری ڈرائیور کو بھی ڈال دیں جناب۔ تو یہ بھرا ہوا ہے، اسے ایمرجنسی کے لیے رکھا گیا ہے۔ میجر بھی بے ہوش رات کو مشاعرہ کی محفل میں ایک شاعر میں اپنی تقریر سن رہا تھا کہ ایک اعلان ہوا۔ کہ اشرف بھائی جہاں بھی ہوں فوراً اپنے گھر چلے جائیں۔ جاؤ، ان کا محبوب ان کا انتظار کر رہا ہے۔ اشوک بھائی اٹھ کر جانے لگے تو وہ کچھ فاصلے پر بیٹھ گئے۔ اس کی بیوی نے کہا بیٹھو میں بیٹھوں گی۔ میں سوچ رہا تھا کہ آپ مشاعرے میں آئے تھے یا نہیں؟

 

کہیں اور جاؤ بیٹا مجھے میرے بڑے باپ نے جرمانہ کیا ہے۔ باپ، وہ، بیٹا، میں اسکول گیا ہوں۔ آپ نے دیر کیوں کی ابا، میں نالائق ہوں، میں نے آپ کو سکول بھیجا ہے۔ مجھے لیٹنے یا پڑھنے کے لیے بھیجیں۔ رکشہ والے نے 1 روپے لیا اور شیدا نے اسے 50 روپے دیئے۔ رکشہ والا جو دیتا ہے وہ بے ایمانی ہے۔ شیدا تم اس میں سے آدھا ڈال دو، تم بھی بیٹھو۔ آیا پاکستانی والدین اپنے بچوں کو یہی کہتے ہیں۔ اگر بچے کو تکلیف پہنچتی ہے تو دل سے پیار کریں۔ اگر ایسا ہوتا تو آپ بہت پریشان اور پریشان ہوتے۔ وہ بچے کو ہی مارتے۔ ارے ڈاکٹر صاحب آپ کی فیس کیا ہے؟

 

ڈاکٹر پہلے وزٹ کے لیے 000 روپے لیتا ہے۔ اس کے بعد مریض سے کوئی فیس نہیں لی جاتی۔ آپ سمجھ رہے ہیں کہ میں دوسری رائے پر آیا ہوں ڈاکٹر صاحب آپ وہی دعا جاری رکھیں جو میں نے پچھلی بار کی تھی۔ آپ کے لیے تجویز کردہ وقت ایک آدمی دوسرے ملک سے اپنے دوست سے ملا میں ایک کہانی سنا رہا تھا۔ اس نے کہا کہ میں بنکاک کے ایک ہوٹل میں ٹھہرا۔ وہاں کی سروس اتنی تیز ہے۔ میں آپ کو کیا بتاؤں میں نے بہتر کہا۔ مجھے ایک انڈا چاہیے اس نے کہا پیچھے مڑ کر دیکھا، میں نے ایک مرغی کو آتے دیکھا اور وہ انڈا دے کر چلی گئی دوست نے کہا کیا یہ بھی کوئی ہے؟

 

 

میں لندن کے ایک ہوٹل میں ٹھہرا ہوا تھا۔ میں نے ویٹر کو کوک لینے کے لیے بلایا اسے چاہیے، اس نے ریسیور پر کوک رکھ کر کہا۔ کر رہا ہے [موسیقی] میرے گھر والوں نے مجھے شادی کے لیے بہت تنگ کیا۔ میں نے کہا ٹھیک ہے ایسی لڑکی سے شادی کر لو کس نے کبھی کوئی بیوٹی کریم استعمال کی ہے؟ یقین کریں یا نہیں، آپ نے اسے آج تک استعمال نہیں کیا ہوگا۔ بیٹھ گیا [موسیقی] میں سردار ہوں دوست آج عجیب پیغام ملا پٹھان آیا اور میرا موبائل بند ہو گیا۔ سردار بیٹری لو پٹھان نے کیا پیغام دیا تھا۔ مجھے بھی بھیج کر آپ نے سب کو پریشان کر دیا ہوگا۔

 

موسیقی] وہ دو بیویوں سے ہے، اس کی دونوں بیویوں نے پوچھا ہم میں سے کون؟ شوہر کو دونوں ذاتیں زیادہ پسند ہیں۔ ایک نظر ڈالیں اور محفوظ فیصلہ لیں۔ [موسیقی] ایک لڑکی کو لے کر درزی کی دکان پر گئی اور کہنے لگی کیا ہم یہاں گلے لگائیں، درزی وہیں کھڑے ہیں۔ اس نے کہا آؤ میں نہیں ملتا مگر تم سے وہ کہتی تو ہم مل جاتے [موسیقی] ارے دوستو اگر آپ کو یہ ویڈیو پسند آئی ہے۔ اگر ہاں تو ویڈیو اور چینل کو لائک کریں۔ سبسکرائب کریں باپ اور بیٹے کے بارے میں امتحان میں سوال آسان تھے بیٹا! آسان تھے لیکن جواب مشکل تھے۔ [موسیقی] پپو اور اس کا دوست پیپر دینے جا رہے تھے۔

 

ارے دوست تم جانتے ہو آج کون سا پیپر ہے؟ ارے پپو، ہاں آج ریاضی کا پرچہ ہے دوست۔ اس کا مطلب ہے آپ کے پیپر پپو کی تیاری۔ ارے نہیں یار اس لڑکی کو دیکھو، کیلکولیٹر لے لو۔ جا رہا ہے ارے بیگم اٹھو میں روٹی بنا رہی ہوں۔ تو بتاؤ میں کس پین پر لیٹوں؟ میرے ساتھ لڑکی ہو تو ریسٹورنٹ کا بل لڑکی دور ہے تو موبائل کا بل اور لڑکی اگر آپ اسے ہمیشہ کے لئے چھوڑ دیں گے تو آپ سگریٹ کھو دیں گے۔ بل ادا نہ کریں کیونکہ آپ کا دل نہیں آئے گا۔ بل ایم

 

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)