लेझी और क्रेझी | Lazy and Crazy in Hindi

Q5Stories
0

 


 

 [موسیقی] سست اور پاگل کہتے ہیں کہ جب جیسے دماغ والے لوگ جب لوگ ملتے ہیں تو دنیا ایک خوبصورت جگہ بن جاتی ہے۔ لیکن کیا ہوتا ہے جب دو مختلف سوچتے ہیں۔ اچھے دوست بننے والے لوگ سست ملتے ہیں۔ اور پاگل ایسے دو دوستوں کی جوڑی دیکھنے کو ملے گی۔ اس لیے ایک دوسرے سے بالکل مختلف تھے یعنی ایک شمالی اور جنوبی، پھر فلورینا۔ ایک چھوٹے سے شہر میں رہتے ہیں جو ایک طرف پہاڑی سے اور دوسری طرف نیلے سمندر سے گھیر لیا سست نیوٹن کا جڑت کا قانون ہے۔ عظیم مثال اور اپنی جگہ سے اس وقت تک نہیں جب تک کہ باہر سے کوئی اسے وہاں سے نہ لے جائے۔ منتقل کرنے پر مجبور



جبکہ پاگل ملٹی ٹاسک مشقیں جو تکنیک کے ساتھ کام کرتی ہیں۔ مارشل آرٹ کرتا ہے، کتابیں پڑھتا ہے۔ کرتا ہے اور جوش و خروش سے بھرا ہوا ہے۔ اس کا نام پاگل ہے کیونکہ اس میں بہت کچھ ہے۔ توانائی ہے لیکن اس پاگل جوش میں قصور بھی میں جانتا ہوں کہ وہ اپنے کام میں بہت مگن ہے۔ یہ ہے کہ بعض اوقات اسے نتائج کی بھی پرواہ نہیں ہوتی میرے خیال میں یہ دونوں دوست پہلی بار سکول میں تھے۔ جب لیزی کی کلاس کے بچوں نے اسے تنگ کیا۔ چلو اس کاہل کو سبق سکھاتے ہیں۔ [تعریف] سست اور پاگل جلد ہی اچھے دوست بن جائیں گے۔ ایک دن پاگل کا باپ کہیں گیا اور۔۔۔



صرف ایک خط پیچھے چھوڑ دیا اوہ بہت برا میں آپ کا درد سمجھتا ہوں۔ کیا مجھے یہ نقشہ دوست مل سکتا ہے؟ ہاں، میں اس کے بارے میں زیادہ جانتا ہوں۔ یہ مت سمجھو کہ اس نے یہ کام پہلے کیا ہے۔ [موسیقی] انہوں نے اسے ایک منٹ کے لیے بھی ٹھیک نہیں کیا ہے۔ ایک خزانے کا نقشہ ہے، ہاں، وہ کبھی نہیں سوچتے۔ گن جنگل میں کھویا ہوا شہر اس نے وہاں جانے کی کوشش کی لیکن ناکامی [موسیقی] سالوں تک رہیں اور اپنے کمرے سے باہر نہ نکلیں۔ باہر جا کر کسی چیز پر کام کرتے تھے۔


 [موسیقی] ہو سکتا ہے جس میں وہ کام کر رہا تھا۔ کامیاب ہو گیا اور اسی لیے غائب ہو گیا۔ بہت افسوسناک کہانی آپ کی کیا کہانی ہے یہ اداس کیوں ہے؟ یہ میرے والدین کا قصور ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ میں زندگی میں کچھ نہیں کر سکتا اس میں تمہارا قصور نہیں یہ میرا قصور نہیں ہے۔ یہ ایک غلطی ہے [موسیقی] مرے پاس ایک تجویز ہے کیوں نہ ہم کوئی ایسا کام کریں جو آپ کی مدد کرے۔ والدین کو آپ پر فخر ہے ہاں کیونکہ میرے والد آس پاس نہیں ہیں۔ انہیں مجھ پر فخر ہونا چاہیے زیادہ ڈرامہ نہ بنائیں۔ کرو ڈرامباز، تم ہوشیار ہو، کیا کہتے ہو، چلو۔ کچھ کرو


میرے والدین کل شروع کریں گے۔ مجھ پر فخر کرو، کل ایک اچھا دن ہے۔ اگر آپ آج نہیں اٹھے تو کیا ہوگا؟ شیر کا ہو گا حملہ ارے تم واقعی پاگل سست اور پاگل ہو۔ جب ہم سڑک پر نکلیں تو ہمیں کیا کرنا چاہیے؟ وہ موقع کی تلاش میں ہیں، دیکھیں وہ ہیں۔ ٹھہرے رہے [موسیقی] موقع یہ ہے کہ سبزی فروش ہاں صبح بخیر جناب، کیا آپ کو کوئی مدد ملی؟ ضرورت ہے کہ ہم مدد کر سکیں [موسیقی] ٹھیک ہے، یہاں آو، ہم یہاں مدد کے لیے ہیں، کیوں نہیں؟ آپ سڑک کے پار گھر تک سبزیاں پہنچاتے ہیں۔ چلو میں تمہیں پیسے نہیں دے سکتا ارے اس کی ضرورت نہیں ہے کوئی پاگل پلاسٹک بیگ سخت


پر منعقد اس نے سڑک پار کی [موسیقی] ایک کنفیوزڈ عورت سے سبزیوں کا ایک تھیلا ہاتھ میں پکڑا کیا آپ نے دیکھا کہ یہ کام کرنا کتنا آسان ہے؟ بس اپنے ہاتھ پاؤں کام پر لگائیں۔ یہ چاہتے ہو تم نے کیا کیا سبزی غلط گھر میں دیا آپ نے سڑک کے پار کیا کہا؟ ہاں، سڑک کے اس پار اس گھر میں۔ تمام گھر موجود ہیں اگر آپ سمجھ گئے کہ میرا کیا مطلب ہے۔ سنتے تو ایسی غلطی کرتے۔ نہیں، ہم اپنے والدین کو خوش کرنا چاہتے ہیں۔ اس معاملے میں اتنا کھو گیا کہ میں نے اس کے بارے میں سوچا بھی نہیں تھا۔ ہم صرف ان کے لیے نہیں بلکہ اپنے لیے ہیں۔ محنت بھی کرنا چاہتے ہیں؟


چلو واپس جا ئیں میرے پاس ایک کاروبار شروع کرنے کا خیال ہے۔ آئیے ایک ایسی مشین بنانا شروع کریں جو کھانا بناتی ہے۔ ہم ان میں سے بہت سے سیدھے آپ کے منہ میں پھینک دیتے ہیں۔ آپ ہوشیار لوگوں کو جمع کر سکتے ہیں ہاتھ بنانا چاہتا تھا۔ راستے میں اس نے ایک گھر دیکھا بہت سے پولیس اردگرد جمع ہو گئی۔ [موسیقی] میرے پاس بلی کے لیے بہت کچھ ہے۔ اپنے والدین کو بتائیں [موسیقی] مسٹر کارلسن کیا بات ہے مسٹر؟ کارلسن نے حال ہی میں انہیں بتایا میئر کی بیٹی محلے میں شفٹ ہو گئی ہے اور جیسے ہی وہ پہنچا اس کی بلی کہیں کھو گئی۔ یہ سب میئر کی بلی کی وجہ سے ہے۔


لاپتہ افراد کا واقعی کوئی کام نہیں ہے۔ ویسے یہ وقت کا ضیاع نہیں ہے۔ بلی کو تلاش کریں اور انعام حاصل کریں۔ خیر مبارک جناب کارلسن تم پاگل ہو۔ یہ میں نہیں، یہ آپ ہیں، ہم ایک اور ایک ہیں۔ ہم صرف بلی کے لیے موقع کی تلاش میں تھے۔ مجھے اسے ڈھونڈنا ہے اور تمہارے والدین کو ثابت کرنا ہے۔ آپ سست نہیں ہیں، یہ بہت مزہ ہے اونگا دوست، مجھے آپ کا یہ خیال بہت اچھا لگا۔ پاگل نہیں آیا، ایک منٹ بھی ضائع نہیں کیا۔ تم نے یہ ٹھیک نہیں کیا، تم نے لان پر قدموں کے نشان چھوڑ دیے۔ تلاش کریں اور میں درخت پر چڑھ کر پرنٹ کروں گا۔ بلی کو جانئے پاگل درخت تب تک کیا کرے گا۔


مجھے ایک منٹ کے لیے ایک خیال آیا [موسیقی] پاگل مجھے لگتا ہے تمہیں کیا ہو گیا ہے۔ شہد کی مکھیوں کو پسند نہیں کرتے کہ کوئی ان کی چھت کے آس پاس ہے۔ آپ کو کوڑے مارے جانے سے پہلے آپ کو معلوم نہیں تھا۔ اتنی دیر سے کیا کر رہے تھے؟ میں نے آپ سے لان میں قدموں کے نشانات تلاش کرنے کو کہا تھا سب سے پہلے، لان اور اس میں گھاس ہے قدموں کے نشان نہیں ہیں اور دوسری بات جب میں سو گیا تو مجھے خواب کی طرح محسوس ہوا۔ میں بلی کو تلاش کروں گا۔ اور ہاں، مجھے ایسا لگتا ہے کہ مجھے سونے کے بعد بھی خواب آتے ہیں۔ نہیں آ رہی [موسیقی] پاگل اور سست آواز کا پیچھا کیا


جو سڑک کے پار اور تالاب سے آرہا ہے۔ یہ پاگل ہے اندھیرا ہو رہا ہے شاید ہم ہمیں خاموشی سے چلنا چاہیے، بلی قریب ہی ہو گی۔ وہ بلی کے بھاگنے پر دونوں حیران رہ گئے۔ سیدھا پاگل اور سست کے درمیان گر گیا۔ پاگل بیٹھ گیا، اس کے منہ میں کیا ہے؟ پاگل کو اپنی آنکھوں پر یقین نہیں آرہا تھا۔ تو یہ میرے والد کا نقشہ ہے اس لیے میں نے اسے دیا ہے۔ یہاں بیڈ روم سے بھی نہیں نکالا۔ آپ کو تالا کیسے ملا آپ کے ساتھ کون ہے؟ جیسے ہی مسٹر کارلسن قریب آئے اسے ہوش آیا اس پاگل اور سست نینی بلی کو جانے دو اسے مل گیا اوہ واہ آپ نے اسے پایا یا


شاید یہ ہمیں مل گیا بلی کو اپنی بیٹی کو واپس کر دیا ہے۔ کار میئر بہت خوش ہیں۔ [موسیقی] تم دونوں کو جاسوس بننا چاہیے۔ [موسیقی] کیا اوہ ہاں شاید ہم ہاں کر دیں گے۔ مزید کام کے شہر کے پاگل اور سست لوگوں کو سلام خوش ہو رہے تھے اور نہ صرف یہ کہ سست اور پاگل کو میئر نے خود نوازا۔ [تعریف] شاید ہمیں جاسوس بننا چاہئے، ٹھیک ہے؟ ہم آپ کے والد کے نقشے کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ ٹھیک ہے نہیں میں نے ایسا سوچا۔ میں شاید اسے اپنے ساتھ لایا ہوں۔ تلاش کرتے ہوئے بلی کو کہیں گرا دیا تھا۔ بہرحال نقشے کی وجہ سے ہمیں اپنا انعام مل گیا۔


یہ جیسا ہے مل گیا ہاں ٹھیک ہے اب مسئلہ حل ہوگیا تو میں میں سونے جا رہا ہوں، یہ میرا حق ہے، میں ٹھیک کہہ رہا ہوں۔ میرا دوست سست جانتا تھا کہ پاگل جھوٹ بول رہا ہے۔ آخر یہ سست کون تھا۔ پہلا نقشہ احتیاط سے تکیے کے نیچے رکھا تھا۔ سست جانتا تھا کہ اس دن نقشہ ایسا ہی تھا۔ پاگل اسے نہیں مل سکا لیکن وہ جانتا تھا کہ پاگل کو کوئی پوچھنے والا نہیں تھا۔ کوئی فائدہ نہیں، وقت آنے پر جواب خود مل جائے گا۔ کچھ اسرار وقت کے ساتھ ہی حل ہوں گے۔ [موسیقی]

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)