Ajmal raza qadri bayan 2024,islami waqiat in urdu, Allah pr yaqeen, islamic bayan, emotional bayan

Q5Stories
0

 


غریب کو ایک حج کے لیے قرض کی ضرورت تھی۔ مجھے دینار چاہیے، میں پہلے ہی کہہ چکا ہوں کہ درہم چاندی کا ایک دینار ایک ہزار سونا ہوتا تھا۔ وہ شخص جس سے اس نے کہا کہ اگر تم ایک دینار لینا چاہتے ہو؟ وہ ایک مہربان آدمی تھا اور اس نے کہا مجھے ایک دینار دو۔ پھر فرمایا تمہارے پاس کوئی گواہ ہے؟ اس نے قریب آ کر پوچھا کہ غریب کا گواہ کون ہو گا؟ ہاں ایک گواہ ہے جو میرا ہے۔ رب، وہ آپ کے اور میرے درمیان گواہ ہے، اس نے کہا کوئی بھی اگر کفیل پیسے نہیں دے سکتے تو بعد میں دے دیں۔ دے دو ورنہ تمہیں کچھ ہوا تو وہ دے گا۔ کفیل نے کہا میرا خدا بھی میرے ساتھ ہے۔

 

اگر ہے تو رب کریم کا نام ہے اگر کر لو۔ اگر تم کر سکتے ہو تو وہ آدمی ایماندار تھا، اس نے کہا، رب! خدا کے انجام کے نام پر اللہ کی گواہی دینا بنانے کے بعد میں تمہیں ہزار دینے کو تیار ہوں۔ اس نے ایک ہزار دینار دیے اور واپسی کا وقت مقرر کیا۔ یہ ہو گیا اور وہ پیسے لے کر چلا گیا۔ مشکل کام کہ میں وقت پر چلا گیا۔ اللہ نے تمام محنت کے بدلے میں مدد کی۔ اس نے اس تاریخ کو رقم ادا کی اور وصول بھی کی۔ عقوبت خانوں کے پاس واپس آنے کا دل نہیں ہوتا کرے گا۔ حدیث پاک میں ہے کہ تم لوٹ مار کرو گے۔ میں بھی آپ کی مدد کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں۔

 


لیکن یہاں بہت سے لوگ کہتے ہیں۔ خیر اگر نیت نہ ہو تو کیسا؟ لڑکا متکبر ہے، لارڈ، ایسا ہی معاملہ ہے۔ اس کا کہنا ہے کہ اس نے رقم بھی جمع کروائی اور واپس دینے کو تیار تھا لیکن۔۔۔ کشتی کا راستہ کشتی کا تھا۔ اب دریا کے راستے واپس آنا تھا جب میں دریا کے کنارے آیا اور بہت کوشش کی۔ لیکن اسے وقت پر وہاں کوئی کشتی نہیں ملی مجھے پیسے واپس کرنے ہیں، مجھے سفر کرنا ہے، مجھے ابھی سواری کرنی ہے۔ میری کوئی قسمت نہیں ہے، میں اس کے بارے میں سوچ کر پریشان تھا۔ میں نے اچانک اپنا دل اللہ کا نام لے لیا۔ مجھے ایک خیال آیا، اس نے چھڑی لی، اس نے چھڑی لی،

 

اسے اندر سے کھول کر ایک ہزار دینار سے بھر دیا۔ میں بخاری پڑھ رہا ہوں اور خط بھی لکھا ہے۔ وہ دوست، میں پیسے بھیجنا چاہتا تھا لیکن مجھے اس دریا پر کچھ نہیں ملا آؤ اور اللہ کے نام سے مجھے اپنی طرف بھیج دو میں یہاں ہوں اور یہ کہہ رہا ہوں کہ وہ لکڑی دریا میں ہے۔ میں نے اسے چھوڑ دیا اور لکڑی ڈوب گئی اور وہ واپس آگئی۔ جس نے پیسہ لینا تھا وہ صحیح وقت پر آیا۔ وہ صبح سے شام تک دریا کے کنارے آیا کرتا تھا۔ میں نے انتظار کیا اور میرا دل بیٹھنے لگا۔ خیال آیا کہ کوئی دوست نہیں، اس نے دینا ہے۔ نہیں، اس نے جھوٹے وعدے کیے اور کبھی نہیں پہنچا۔

 

اب جب میں نے وقت پر واپس جانا شروع کیا تو اچانک دریا میں ایک لکڑی تیرتی ہوئی نظر آئی میں نے کہا شام کو روٹیاں لوں گا۔ میں کھانا پکانے کے لیے ایندھن بنا کر جلا دوں گا۔ دیگ پک جائے گی، لکڑیاں اٹھا کر جلا دو۔ میں اسے اس شک میں گھر لے آیا کہ وہ وعدے کے مطابق نہیں آیا تھا۔ اللہ کو مومن اور وکیل بنا کر اور گواہ ہونے کے باوجود وہ لکڑی لے کر واپس نہیں آیا۔ بخاری گھر گئے اور جب کٹے تو میں اس کی آگ جلاؤں گا اور اگر کھولا گیا تو اندر سے ہزاروں ہوں گے۔ دینار بھی نکلا، سبحان اللہ خط بھی۔ اب نکل آئی ہے، ذرا سمجھ لو کہ اس کے دل میں کیا ہے۔

 

وہ رقم لکڑی میں کس نے ڈالی؟ اللہ اللہ نے اس بندے کو رد کر دیا۔ اللہ نے اس وقت کنارے پر لکڑیاں کس نے بھیجیں؟ یہ انتظام صرف وہی کر سکتا تھا۔ کون اللہ اللہ اللہ گھر جا کر پھاڑ ڈالا۔ تو اس کو پیسے اور سیکورٹی کس نے پہنچائی؟ اللہ تو ہماری طرف بھی توجہ فرما ہمیں بھی سبحان اللہ کا علم ہونا چاہیے۔ ہمارے دلوں کی توجہ صرف اللہ کی طرف ہونی چاہیے۔ کیا ہمیں ادھر ادھر جا کر نہیں دیکھنا چاہیے؟ عوام کو توجہ دینے کی کیا ضرورت ہے؟ پیسہ وہاں پہنچ گیا، وہ اپنی جگہ پریشان ہے۔ پھر اس نے مزید 1000 دینار جمع کرائے۔ ایک دن پھر ایک کشتی دریا کے کنارے آئی۔

 

میں جا کر بیٹھ گیا اور بھائی کے پاس آکر کہا اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ میرے بارے میں برا محسوس نہیں کرتے ہیں، پیسے اس تاریخ کو بھی جمع کرایا میں دریا پر آیا لیکن کشتی نہ ملی۔ پھر میں نے خط کو لکڑی میں ڈال دیا۔ میں نے آپ کو بھیجا تھا لیکن آج پھر میں لایا ہوں، اس نے کہا خوش رہو تم نے خدا کو میرے اور اپنے اوپر گواہ بنایا۔ خدا نے مجھے بھی نیک خواہشات بھیجی ہیں۔ اللہ جب لوگ اللہ کی گواہی دیں۔ پیارے خدا، ہم اپنی طرف توجہ دیتے ہیں۔ خواہشات اور آپ کے تمام خطوط اپنے رب کی رحمت کی طرف بڑھ رہے ہیں۔ پھر اللہ اپنے بندوں کو مایوس نہیں کرتا۔

 

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)