گنے کا ٹریک | Sugarcane Truck | Urdu Story | Moral Stories | kahaniyan urdu

Q5Stories
0

 



[موسیقی] ایک گاؤں کی ایک کہانی ہے پیاری۔ نصیبو کینچی نام کا لڑکا اپنی بیوی کے ساتھ اس کا کام ہر وقت اس کے ساتھ رہتا تھا۔ دوستوں کے ساتھ گھومنا پڑا جس کی وجہ سے اس کی بیوی اس سے ناراض تھی اور جب وہ کہیں کام کرتا، وہاں سے کوئی چیز چوری کرے تو لوگ اس پر الزام لگائیں گے۔ میٹھے کی جان اس کے کام سے چھین لی جاتی۔ میں بے ایمانی کی وجہ سے بہت برے وقت سے گزر رہا تھا۔ اسی گاؤں میں ایک سیٹھ کا گنے کا کھیت تھا۔ جہاں اس کے نوکروں نے گنا توڑا۔ اور دوسرے گاؤں میں بدفعلی کا شکار تھا۔ یہ کہہ کر کہ میں کام نہیں کروں گا، اس کھیت کو میٹھا کرو

 

جب وہ قریب آتا ہے اور گنے توڑنے لگتا ہے۔ فارم کے مالک کو حرکت محسوس ہوتی ہے۔ میں جا کر دیکھوں گا کہ کھیتوں میں کیا ہو رہا ہے۔ میں دیکھوں گا وہ وہاں آیا تو مٹھائی کو دیکھو۔ اے بدبخت تو کون ہے اور یہاں؟ وہ میرا گنے توڑنے آیا ہے ارے نہیں نہیں۔ سیٹھ صاحب قسم کھا لیں کہ گنے توڑ دوں گا۔ وہ نہیں آیا، میں یہاں سے گزر رہا تھا۔ میں نے دیکھا کہ یہ بانس زمین پر پڑا ہے۔ سوچا آپ کے فارم سے ہو گا تو واپس کر دیں۔ میں اسے لگانے آیا ہوں، اب بہت سی چیزیں بن رہی ہیں۔ اگر آپ مجھ پر چالیں کھیل رہے ہیں تو میں ہوں۔ اب میں بہت سی مٹھائیاں کھا کر اپنی صحت بہتر کروں گا۔

 

مصائب پیدا کرتا ہے اور اس کے چہرے کو پیٹتا ہے۔ میٹھا نے غصے سے چلے جانے کا مشورہ دیا۔ جاتا ہے اور جب وہ گھر پہنچتا ہے اوہ پیاری تمہاری حالت کس نے خراب کی ہے؟ طوطے کو اس طرح دیکھ کر چنگ پینسی لگتی ہے۔ ارے بیگم صاحبہ مجھے ایمانداری سے کام کرنا ہے۔ کھیت سے گنے نہیں کاٹنے دیں گے۔ وہ چوری کرتا تھا اور اسے کاٹنے کے بعد اس طرح بدمعاش بن گیا۔ میں سواری کرنا چاہتا ہوں لیکن مالک وہاں آیا اور اس نے مجھے تھپڑ مارنے کا مشورہ دیا۔ ہاں گنے کو توڑو گے تو مارو گے۔ آپ اور کیا تجویز کریں گے؟ اوہ بڑی ناک والی عورت، مجھے اڑا دو

 

میرا مذاق اڑائیں لیکن اس وقت تک میں میں اس وقت تک آرام نہیں کروں گا جب تک میں اسے جان نہ لوں۔ میٹھا یہ کہہ کر کہ میں پورا کھیت تباہ نہ کر دوں۔ وہاں سے جا کر اپنے دوستوں کو بتاتا ہے۔ سب کچھ بتاتا ہے اوہ پیاری پاگل مت بنو اس نے اپنے فارم میں کتے بھی پال رکھے ہیں۔ اس کا کتا خود شکریہ کے طور پر آیا۔ نہیں آیا ورنہ پیارا وہ تمہارے ساتھ ایسا سلوک کرتا کہ تمہیں یاد ہے اے دوست جو ہونا تھا وہ ہو گیا۔ اب ہم اس کا گنے کیسے چرائیں؟ مجھے اس کا جواب چاہیے بیٹا یہ بھی کیا کوئی بس لایا ہے جس پر گدا بیٹھا ہے؟ مکئی دیکھنے کے بعد وہ ہمیں دوسرے گاؤں لے جاتا ہے۔

 

خود ٹرک سے گانڈا نکال لے گا اور بہت کچھ پیسے اکٹھے کرنے کے بعد ہم فیکٹری جا کر بیچ دیں گے۔ واہ، آپ نے مجھے کیا حیرت انگیز خیال دیا ہے! خجر خاور بہت گندا ہے۔ میں تمہیں اپنا کام سمجھ رہا تھا۔ آسان کر دیا، چلو پھر انتظار کس بات کا؟ آج سے ہی گنے کا ذخیرہ کیوں جمع کر رہے ہو؟ یہ وہاں سے شروع کرو چلو باہر نکل کر گنے کے اس کھیت کے قریب آتے ہیں۔ جب ہم جاتے ہیں تو وہاں ایک ٹرک پر گنے لدا ہوتا ہے۔ آ رہا ہے بھائی، سارا گنے بھرا ہوا ہے۔ براہ کرم اسے محفوظ طریقے سے گودام تک پہنچا دیں۔ باس، غربت کی بات کرو، سب گنے ٹھیک ہے۔

 

آئیے گنے کو لوڈ کرتے ہیں۔ یہ ہو گیا، یہ یقینی طور پر پچھلے راستے سے گزرے گا۔ ہم وہاں کھڑے ہیں اور اس کا انتظار کرتے ہیں۔ وہ تینوں اسے وہاں سے لے کر ٹرک پر چلے جاتے ہیں۔ اگر آپ آنے والی سڑک پر کھڑے ہیں۔ کچھ دیر بعد ٹرک آیا اور تینوں گنے نکالنے کے لیے اس کا پیچھا کرتے ہیں۔ دوڑتا ہے لیکن اس کی رفتار تیز ہونی چاہیے۔ اس کی وجہ سے وہ اس تک نہیں پہنچ سکتے، لعنت آپ کا پورا منصوبہ برباد ہو گیا ہے۔ میں رفتار میں تھا اور مجھے اس طرح پیارا نہیں لگا۔ اس سے کام نہیں چلے گا، کوئی اور حل تلاش کرنا پڑے گا۔ گنے چوری کرنا ہے تو ہاں میری جان۔

 

میرے پاس کل آنے والا ایک شاندار خیال ہے۔ میں یہاں بے ہوش ہو کر گر جاؤں گا اور وہ کب وہ ٹرک لے کر آئے گا تو مجھے دیکھ کر رک جائے گا۔ تم دونوں آکر گنے نکالو ارے وابی ارے، آپ کا خیال حیرت انگیز ہے! اگلا دن آنے پر دوبارہ وہی کرتے ہیں۔ چنانچہ وہ تینوں وہاں سے نکل کر اسی راستے پر چل پڑے۔ لیکن آؤ اور کھڑے ہو جاؤ، پیارے، زمین پر لیٹ جاؤ جاتا ہے اور وہ تینوں تھوڑی دیر کے لیے چھپ جاتے ہیں۔ بعد میں وہ ٹرک آتا ہے اور اس کے قریب رک جاتا ہے۔ میٹھے کے دوست یہ سب دیکھ رہے ہیں۔ واہ تمہارا کام ہو گیا، اب مزہ آئے گا۔ ارے یار اس لڑکے کو کیا ہوا بھائی؟

 

لگتا ہے اس کا کوئی حادثہ ہو گیا ہے۔ اس لیے وہ یہاں بے ہوش پڑا ہے، وہ باتیں کر رہے ہیں اور پیارے کے دوست ہیں۔ چلو بہت سا گنے نکالتے ہیں۔ کیا اس کا ہمارے راستے میں کوئی حادثہ ہو گا؟ مجھے یہ کام کروانا تھا، مجھے دیر ہو رہی ہے، اسے ایک طرف رکھو لیکن کیا کریں، اس میٹھی کو ایک طرف رکھیں۔ وہاں سے نکلو اور ٹرک لے لو اگر وہ اپنے دوستوں کے پاس آتا ہے تو وہ پیارا ہے۔ بہت سا گنے دیکھ کر وہ خوش ہو جاتا ہے۔ اوہ واہ میرے پیارے دوستو میرا منصوبہ میں کامیاب ہوا، بہت اچھا کام کیا۔ ہاں تم نے بہت سارے گنے نکال لیے۔ پیاری، اب یہ گنے آپ کے گھر رکھ دیں۔

 

وہ گنے اٹھاتے ہیں اور مٹھائی لے جاتے ہیں۔ دوست، وہ گنے اپنے گھر رکھتا ہے، آج ہمارے پاس ہے۔ اب میں نے اسے بے وقوف بنا کر گنا نکال لیا ہے۔ کل گنا کیسے ملے گا میرے عزیز؟ دوستو، میرے پاس اس کا بھی حل ہے کل۔ راستے میں پتھر ڈالیں گے پھر جب وہ ہم پتھر ہٹانے آئیں گے تو اتنی دیر لگے گی۔ تم گنے پر ہاتھ صاف کرو واہ پیاری ایدا آپ کے دماغ میں بہت کچھ ہے۔ کمال آ رہا ہے، ارے کوئی آپ کا دوست ہے؟ یہ کوئی عام بات نہیں، میری طرح شکر گزار بنو دوستو، ٹیگ صرف خوش نصیبوں کو ملتے ہیں۔ اگر انہیں پتہ چل جائے تو آپ کی قسمت ختم ہو جائے گی۔

 

آپ کی قسمت پھٹ جائے گی اور آپ کی ہڈی اے بیگم کیا ہماری کوئی کچی گولی ٹوٹ جائے گی؟ نہیں کھیلا انہیں قدموں کا پتہ چل جائے گا۔ ہم بڑے جوش و خروش کے ساتھ چل رہے ہیں، جتنے قدم اٹھا سکتے ہیں۔ تم اپنا دماغ اڑا رہے ہو، میں سب جانتا ہوں، فکر کرو۔ بچے کو جلد بھوک نہ لگیں۔ مقعد جنسی وہاں ہو جائے گا اتنے گنے کم ہیں، یہ گنے سیٹھ صاحب پورے گنے سے کم کیوں ہیں؟ ہاں بھائی سیٹھ صاحب نے گدا خریدا تھا۔ آپ نے اسے کب اور کیسے مکمل کیا؟ لوگوں نے راستے میں گنا نکال کر کھا لیا۔ نہیں بھائی ہم نے کوئی گدی نہیں نکالی۔ اگر آپ ہماری بات مانتے ہیں تو گنے کہاں گئے؟

 

کیا آپ جانتے ہیں کہ ہمارا کتنا نقصان ہوا؟ میں تمہاری جلد بازی کی وجہ سے چلا گیا ہوں۔ رب، مجھے معاف کر دو، یہ ایک سادہ سی غلطی ہو گی. ٹھیک ہے، مستقبل میں، بڑے باس کا خیال رکھنا. اگر انہیں پتہ چلا تو وہ بہت ناراض ہوں گے۔ جب اگلا دن آئے گا تو وہ تین راستے میں اس میں پتھر ڈالتا ہوں اور ٹرک کے آنے کا انتظار کرتا ہوں۔ ٹرک بھی وہاں لوڈ ہونے کا انتظار کرنے لگتے ہیں۔ ایسا ہوتا ہے اور وہ دونوں اس کا ساتھ چھوڑ دیتے ہیں۔ اور جب وہ وہاں پہنچ جاتے ہیں۔ پتھر کہاں سے آیا وہ لڑکا کل بے ہوش ہو گیا۔ پتھر آج یہاں پڑا تھا، چلو، وقت کا رس۔

 

آؤ اور اس پتھر کو ہٹا دو! جب وہ اسے ہٹانے باہر آئیں تو تینوں گنے اور کافی نکالنا شروع کر دیں۔ تمام گنے نکال لیں اور اچانک ڈرائیور ٹرک میں حرکت محسوس کرتا ہے۔ وہ آنے جانے والے بھائی کو دیکھنے لگتا ہے۔ میں نے پتھر ہٹا دیا ہے اور وہ واپس چلا گیا ہوگا۔ اور وہاں سے ٹرک تینوں کو لے جاتا ہے۔ گنے لے کر گھر پہنچیں گے تو خوش نصیبی ملے گی۔ اب موٹی ناک والی عورت کل کھا رہی ہے۔ تو میں بہت کوس رہا تھا اور آج میں نے گنا کھایا۔ ہاں، یہ بہت میٹھا ہے، اتنا میٹھا گنے کا چپنا یہ بہت مزہ ہے، یہ صرف بہت زیادہ بات ہے، ہے نا؟ گنے کو فیکٹری میں لے جانے کے لیے ایسا کریں۔

 

اگر آپ کے کھانے کے لیے نہیں تو ہم اسے جمع کر رہے ہیں۔ کیا ہوا پیارا اگر میں نے گنے کو بند کر دیا تم لے لو تو کیا بات ہے، بیبی۔ اللہ اپ پر رحمت کرے! ٹھیک ہے بیگم گنے کھاؤ آج بھی جب بٹو ٹرک کو وہاں دیکھتا ہے۔ گنا کم ہے، آج پھر گنا کم ہے۔ اوہ باس، آپ لوگ کیا کام کر رہے ہیں؟ مجھے تو خود بھی سمجھ نہیں آتی یار یہ کیا ہے؟ تم نے مجھے راستے میں کہیں روکا تھا۔ ہاں راستے میں ایک پتھر پڑا تھا۔ ٹرک ہٹانے کے لیے روکا گیا اور ہاں باس کل ایک لڑکا سڑک پر بے ہوش پڑا تھا۔ ہم نے ٹرک کو ہٹانے کے لیے روکا۔ میرا مطلب ہے، یہ ان لوگوں کی چال ہے، تم

 

چودوں کو پکڑو، ٹھیک ہے باس، کل ہم ان کا خیال رکھیں گے۔ آئیے اس مسئلے کو حل کریں، ٹھیک ہے، وہ تین وہاں ہیں۔ مٹھائی کے منصوبے بنانا گنے اب جمع ہو چکے ہیں۔ وہ فیکٹری میں جا کر بیچتے ہیں، اوہ تم پاگل ہو یہ نہیں ہوا کل چلو آپ کو بڑے ہاتھ سے مارتے ہیں۔ پھر ہم فیکٹری جا کر بیچیں گے لیکن بیٹا کل ہم ٹرک کو کیسے روکیں گے؟ میں اس میں بیل کی لکڑی ڈالوں گا اور بہت کچھ سارا گنے چوری کر کے فیکٹری بھیج دیں گے۔ تم اسے بیچ کر امیر ہو جاؤ گے، ٹھیک ہے اب میٹھی چلو کل ملتے ہیں پھر اگلے دن اگر پتہ چلا تو بٹو سیٹھ کو سب پتہ چل جائے گا۔

 

بتاتا ہے تاکہ مالک اسے سن کر بہت خوش ہو۔ مجھے ہر حال میں اس چور سے غصہ آتا ہے۔ میں آج بھی تمہارا راستہ ضرور چاہتا ہوں۔ ٹھیک ہے باس، میں انہیں روکوں گا اور میں انہیں پکڑنے کی کوشش کروں گا۔ میں پوری کوشش کروں گا، وہ ٹرک لے کر چلے گئے ہوں گے۔ اور وہاں وہ تینوں راستوں پر لکڑیاں رکھتا ہے۔ پھر وہ ٹرک آکر رک جاتا ہے۔ دیکھو آج انہوں نے لکڑیاں رکھی ہیں۔ لیکن ہم اسے کیسے پکڑیں ​​گے پھر وہ کرے گا۔ آئینے میں دیکھیں اور ٹرک پر چڑھ جائیں۔ ٹرک کی رفتار بڑھے گی تو ٹھیک رہے گا۔ وہ نیچے نہیں اتر سکیں گے، وہ ٹرک کی رفتار بڑھا دیں گے۔

 

ارے، ٹرک رو رہا ہے، کہاں بھاگ رہے ہو؟ یہ تینوں ٹرک پر لٹک رہے ہیں اور وہ ٹرک لے کر میدان میں واپس آتا ہے۔ اچھا یہ وہ چور ہے جو ہمارا گنا چوری کرتا ہے۔ میں اس ٹٹو آدمی کو چوری کرتا ہوں۔ میں جانتا ہوں کہ وہ پہلے بھی گنے چرانے آیا تھا۔ تھا ہاں ماسٹر یہ پراٹھی روزمرہ کی دہی فلم ہے۔ وہ گنے چوری کر کے لے جاتے ہیں۔ میں انہیں ایک سبق سکھاؤں گا جو وہ یاد رکھیں گے۔ بھائی ہمیں معاف کر دیں، ہم سے غلطی ہو گئی۔ آپ کا سارا گنے ابھی میرے گھر پر پڑا ہے۔ میں جا کر گنا لاؤں گا، وہ میرا بندہ ہے۔ لے آؤں گا لیکن اب تم یہاں سے نہیں جا سکتے

 

اب تم تینوں روزانہ ٹرک پر گنے لادیں گے۔ بھائی ایسا مت کرو، ڈاکٹر نے میرا وزن کیا۔ میں نے اسے اٹھانے سے انکار کر دیا، میں بے ہوش ہو جاؤں گا۔ اگر تم بے ہوش ہو گئے تو میں تمہیں لاٹھیوں سے ماروں گا۔ چلو اٹھو اور کام پر لگ جاؤ، پھر وہ تینوں ٹرک پر گنے لادنے لگے۔ دینا [موسیقی]

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)