Eid 2024 Day 3 Funny Video Jokes | Husband Wife Jokes | Urdu Lateefay By jokes 2024

Q5Stories
0

 بابا جی نے ایک آدمی سے پوچھا کیوں میاں؟ کیا آپ اپنی شادی سے خوش ہیں؟ میں بہت خوش ہوں، سب کچھ آرام سے ہے۔ میں وقت پر اٹھتا ہوں اور وقت پر ناشتہ کرتا ہوں۔ میں دفتر کے لیے دیر کیے بغیر کرتا ہوں۔ لیکن کپڑے استری کیے ہوئے ہیں، گھر صاف ستھرا ہے۔ میں یہاں رہتا ہوں اور میرا کھانا اور رہن سہن بھی اچھا ہے۔ طبیعت بھی ٹھیک ہے اب بابا جی نے کہا چلو آپ کو ایک اچھی بیوی ملی ہے جو بہت سارے لوگوں سے پیار کرتی ہے۔ بابا جی سارے کام آدمی نہیں کرتے۔ تو میں خود کرتی ہوں، بیگم صاحبہ سب کام کرتی ہیں۔ وقت مقرر کیا گیا ہے اور بہت سختی سے

 

اسے نافذ کرو محبت کی شادی کے بعد پہلی رات، دوہا۔ دلہن سے کہا کہ میرے لیے پانی لاؤ جب دلہن پانی لے کر آئی تو دولہا سو چکا تھا۔ دلہن صبح تک پانی لے کر کھڑی رہی دولہا نے آنکھیں کھولیں اور دلہن کے لیے پانی لایا۔ جب میں وہاں کھڑا ہوا تو میں نے کہا کہ آپ نے مجھے بہت خوش کیا۔ میں کر چکا ہوں، بتاؤ کیا چاہتے ہو؟ میں تمہیں سب کچھ دینے کو تیار ہوں۔ دلہن نے کہا کہ تم مجھے طلاق دو ایک چور گھر سے چوری کر کے نکلنے والا ہے۔ یہ ہونے ہی والا تھا کہ ایک بچے کی آنکھ کھل گئی، بچے مجھ سے کہا کہ اپنا سکول بیگ بھی لے لو ورنہ میں شور کرتا ہوں۔

 

 

میں مولوی کو لڑکی دوں گا اگر مولوی صاحب اگر میں کسی اجنبی سے محبت کرتا ہوں تو کیا ہوگا؟ مولوی لڑکی، میں جہنم میں جاؤں گی اور اگر میں مولوی اگر میں کسی رشتہ دار سے محبت کرتا ہوں۔ پھر بھی جہنم میں لڑکی اور اگر میں تم سے ملوں مولوی صاحب اگر میں آپ سے محبت کرتا ہوں تو اپنی داڑھی پر ہاتھ رکھ لیں۔ اس نے پلٹتے ہوئے کہا کہ تم بہت چالاک ہو۔ جنت میں جانا چاہتے ہیں؟ شادی کے تیسرے دن، دولہا آج باہر کھانا کھاتا ہے۔ سے حکم دیا دوسری ماں ویری گڈ آئیڈیا اور پاکستانی اوو جانی دی شروع کر دی ہے۔ ایک پٹھان کو ایک مولوی نے بری طرح مارا، لوگوں نے

 

جب مولوی صاحب نے قتل کی وجہ پوچھی۔ مجھے بتایا کہ وہ ایک ہفتے سے مجھ سے پوچھ رہا ہے۔ 14 اگست کو نماز کا وقت کیا ہے؟ میں نے کسی سے سنا ہے کہ اگر کتا پیچھے آئے اگر آپ گر جائیں تو فوراً بیٹھ جائیں اور وہ کچھ نہیں کہے گا۔ کل ایک کتا میرے پیچھے آیا تو میں بیٹھ گیا۔ مجھے دیکھ کر کتا بھی بیٹھ گیا اور پھر ہم شام تک دونوں وہیں بیٹھے رہے۔ ایک پٹھان نے اپنے بچے کا نام امریکہ رکھا لوگوں نے حیرت سے پوچھا کہ خان صاحب جناب، امریکہ ہمارا اور ہمارا دشمن ہے۔ اگر آپ اپنے بچے کا نام امریکہ رکھیں پٹھان نے کہا کہ ہم دنیا کو بتانا چاہتے ہیں۔

 

میں امریکہ کا باپ ہوں۔ بیٹا ابا یہ بیل کیسا رشتہ ہے؟ باپ اور بیٹا تب ہوتے ہیں جب دو نامعلوم لوگ ایک ہو جاتے ہیں۔ کمپنی کی طرف سے دھوکہ اس لیے وہ آپس میں سندو کہلاتے تھے۔ بیوی چیخ رہی ہے، سامنے شرابی کو دیکھ رہی ہے۔ ہاں میں نے 10 سال پہلے اس سے شادی کرنے سے انکار کر دیا تھا۔ کیا اور آج تک شراب پی رہا ہے۔ ارے واہ اتنی دیر ایک سردار کی شادی ہوئی تو اس نے میں نے اپنی بیوی کو ایک گلاب دیا۔ بیوی، مجھے سونے کی کوئی چیز نہیں چاہیے۔ پھر ایسا کیا تھا کہ سردار جی نے اسے نیند سلا دیا۔ ایک گولی دو ایک سردار نے ایک چھوٹی لڑکی کو دیا۔

 

لوگوں نے پوچھا سردار جی آپ کی شادی کب ہوئی؟ تم نے اتنی چھوٹی لڑکی سے شادی کیوں کی؟ پھر سردار نے کہا کہ میرے دادا نے کہا تھا۔ کہ مسئلہ جتنا چھوٹا ہوگا اتنا ہی بہتر ہے۔ کرے گا۔ بابا جی کہتے ہیں کہ میں اور میرا بیوی میں بڑا عجیب اتفاق ہے۔ وہ نیند کی گولیاں کھاتی ہے اور آرام محسوس کرتی ہے۔ مجھے نیند آرہی ہے۔ ٹھیک ہے، کتیا کی بات کبھی ختم نہیں ہوتی نہیں ہوتا لیکن جب بھی میری بہنیں اپنے سسرال سے رہنے آتیں۔ لہٰذا بہنوں کے درمیان بات چیت کی کوئی انتہا نہیں ہے۔ آنے والا سلسلہ شروع ہوتا ہے۔ ان دنوں ان لڑکوں کی بھی ہیرو جیسی بیویاں ہوتی ہیں۔

 

جن کو کرائے کے لیے اپنا چہرہ چاہیے۔ غنڈوں سے مشابہت رکھتا ہے۔ [موسیقی] استاد کا پپو کے والدین کو خط پیارے والدین، دن بھر اپنے بچے سے بات کریں۔ وہ کلاس میں بدبودار ہے. پپو کے والدین کو خط بھیج دو۔ پیارے استاد کی طرف سے جواب، یہ ہمارا بیٹا ہے۔ کوئی گلاب کا پھول نہیں ہے لہذا آپ اس کے ساتھ سو سکتے ہیں۔ سکھائیں، تنگ نہ کریں۔ بابا جی کہتے ہیں کہ اگر کوئی شخص مجھے بتائیں کہ اگر آسمان پر 800 ارب ستارے ہیں تو وہ؟ آسانی سے مان لیں گے لیکن اگر آپ یہ کہیں۔ دروازے کو تازہ پینٹ کیا گیا ہے۔ اپنی انگلی سے چیک کیے بغیر کبھی نہ جیو

 

متفق ہوں گے ایک لڑکا اپنی گرل فرینڈ کو کال کرتا ہے۔ لیکن لڑکی کا باپ فون کا جواب دیتا ہے۔ ہیلو کون بول رہا ہے لڑکا ہیلو سر میں ہوں۔ میں فواد مصطفی کی بات کر رہا ہوں۔ آپ کی بیٹی کی دوست میری پاکستان سے ہے۔ سامنے بیٹھ کر ایک سوال کا جواب دینا اگر آپ ان کی مدد چاہتے ہیں تو والد بہت پرجوش ہیں۔ وہ فون اپنی بیٹی کو دیتا ہے۔ لڑکا سوال یہ ہے کہ آج شام کہاں ہو؟ آپشن بی آپشن اے پارک میں دستیاب ہوگا۔ کلب میں آپشن سی اور ڈسکو میں آپشن ڈی ہوٹل کے آپشن میں لڑکی ایک لڑکا پرفیکٹ جواب پاکستانی خاندان ایک دوسرے کو سراہتے ہیں۔

 

میں تم سے بہت پیار کرتا ہوں، میرا ایک بیمار شخص ہے۔ زیادہ ہونا کھچڑی سارا گھر کھاتی ہے۔ ایک آقا اور اس کا نوکر آ رہے تھے۔ راستے میں اسے ایک ڈاکو نے پکڑ لیا اور پولیس اہلکار نے دونوں کی عصمت دری کی۔ پوچھا تمہیں اس کا چہرہ یاد ہے؟ نوکر نے جواب دیا کہ آقا سے پوچھو۔ کیونکہ تم مجھے الٹا کر رہے تھے۔

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)