How to the Monkey King and the Ghost

Q5Stories
0

                                                       بندر بادشاہ اور بھوت



ایک دن، ایک گاؤں میں بندر بادشاہ رہتا تھا۔ وہ بہت ہی دانا اور خوبصورت بندر تھا۔ اُس کا نام بندر بادشاہ تھا، چونکہ وہ اپنے گاؤں کے لوگوں کے لیے ایک حکمران کی طرح ہر وقت فائدہ مند ثابت ہوتا۔

 

ایک دن، بندر بادشاہ کے گاؤں میں ایک بھوت آیا۔ وہ بھوت بہت ہی بڑا اور ڈراونا تھا۔ اس کا روپ اور چہرہ ایسا تھا کہ جب بھی کوئی اسے دیکھتا، وہ ڈر کر بھاگ جاتا۔ لوگ اسے دیکھ کر گاؤں سے دور بھاگ جاتے تھے۔

 

بندر بادشاہ نے سنا کہ گاؤں والوں کو بھوت سے بڑا خوف ہو رہا ہے۔ اُس نے فیصلہ کیا کہ اسے بھوت کو سمجھنا ہوگا اور اس کے خوف کو دور کرنا ہوگا۔

 

بندر بادشاہ نے بھوت کو بلانے کا فیصلہ کیا اور اُسے پُکارا، "آؤ، بھوت! مجھ سے ملو اور بتاؤ کہ تم کیوں اتنے ڈراونے ہو؟"

 

بھوت نے گہرے اندھیرے میں بندر بادشاہ کو دیکھا اور زمین پر چہل قدمی کے بعد اُس کے پاس آیا۔ اُس نے کہا، "میں اس لیے ڈراونا ہوں کہ میرے دل میں گہری تنہائی ہے اور کوئی میرے پاس نہیں آتا۔ میں اپنی یہ حالت بدلنا چاہتا ہوں، مگر کوئی میری مدد نہیں کرتا۔"

 

بندر بادشاہ نے بھوت کی بات سنی اور دل سے اس کے دکھ کو محسوس کیا۔ اُس نے بھوت سے کہا، "تمہارے دکھ کا مجھے اندازہ ہے، میں تمہاری مدد کر سکتا ہوں۔ میرے گاؤں میں بہترین لوگ ہیں، وہ تمہارے ساتھ دوستی کریں گے۔"

 

بندر بادشاہ نے بھوت کو اپنے گاؤں کے لوگوں سے ملایا اور سب کو کہا کہ بھوت سے ڈرنا بند کر دیں، اُسے دوستی دیں اور اُس کی مدد کریں۔ لوگ بندر بادشاہ کی بات مان گئے اور بھوت کو دوست بنا لیا۔

 

کچھ دن بعد، بھوت نے اپنی دکھ بھری کہانی سنائی، اُس کے بعد سب نے اُس کی مدد کی اور اس کو گاؤں کی محبت اور دوستی کا احساس ہوا۔ بھوت کی دکھ بھری زندگی میں بندر بادشاہ نے ایک بڑا بدلاؤ لایا اور گاؤں کو ایک خوشحال اور دوستانہ ماحول دیا۔

 

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ ہمیشہ دوسروں کے دکھ اور پریشانیوں کو محسوس کریں اور اُن کی مدد کریں۔ اگر ہم دوسروں کی مدد کریں گے تو ہمیں بھی خوشی اور انتہائی محبت ملے گی۔


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)